Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

"OK", kör mot en reckoning speccad pala och låt honom ej bryta ur stunlocken en enda gång , spela in det åt oss och visa hur bra du är?

Rofl visst.

@Blaucrozz: Ja jag är svart. :blink: Vad har det med saken att göra? xD

Edit: Tror jag har ett clip redan med en paladin men har ingen om han är reckogning och jag skämmer ut mig ganska hårt på den även fast jag slår honom men aja. Btw marky min pvp film är från lvl 20-40, kan inte säga att jag var lika bra då som nu.

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kostar inte det? =/

Har använt det innan behövde inte betala. http://www.planetgamecam.com/?locid=download

Prova sätta 30 fps i fraps och filma. För mig blir det frys lag i några sekunder när man tycker på spela in annars funkar det bra.

Ehm någon som vet hur transfer character funkar? Har kommit fram till när man ska skriva in sin kod igen, och det står att det kostar 19.99 och vilken gubbe och vart den hammnar. Men när man trycker finish står det bara failed. Drar blizz pengar då?

Provade igår också men då hände samma sak.

Redigerad av Knarkuzz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aja, fick nyss GameCam att funka, men inte fördjupat mig så mycket inom det. Hur får man bort den där GameCam tagen som är nere i högra hörnet när man ska se på sin inspelade film?

Måste bara säga att GameCam äger sönder Fraps, laggar ingenting.

GiZmo: Jadu, om man har letat i buskarna så hittar man den registrerade versionen av fraps <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle behöva hjälp med att hitta två addons till rogues.

Det första: Så man kan se hur lång tid det är kvar på sina stuns. Alltså en mätare som hamnar under monstret jag dödar när jag stunnar han, så jag ser hur länge stunnen håller

Energy regain meter: En mätare som håller koll på hur långt det är kvar tills nästa energy regain, Alltså så jag ser hur lång tid jag behöver vänta tills min energy går upp igen

Tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle behöva hjälp med att hitta två addons till rogues.

Det första: Så man kan se hur lång tid det är kvar på sina stuns. Alltså en mätare som hamnar under monstret jag dödar när jag stunnar han, så jag ser hur länge stunnen håller

Energy regain meter: En mätare som håller koll på hur långt det är kvar tills nästa energy regain, Alltså så jag ser hur lång tid jag behöver vänta tills min energy går upp igen

Tack på förhand

Svårt att gå in på curse-gaming och söka?

http://www.curse-gaming.com/en/wow/addons-...nergywatch.html

http://www.curse-gaming.com/en/wow/addons-...-stunwatch.html

Redigerad av Knarkuzz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...