Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Uppdaterat till senaste WoW-Versionen(Inget mer "Addons out of date blablabla"), Håller koll på ALLT (Wing Clip, Frost Nova mm.), Snyggare :(

Men det är mycket bättre, ingen idé att hålla fast vid StunWatch!

AddOns out of date? ^_^ det är ju bara att klicka i att den laddar outofdate Addons så funkar det perfekt.

och det handlar om vad man tycker om.

P.S när jag skrev vad jag tyckte så var det meningen att du skulle förstå att jag menade om smaken.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur får man knapparna sådär små och fina? Snyggt UI förövrigt. :)

Spelar WoW ibland, har bara några låglevels. ;)

Tack. Har använt mig utav Discord Action Bars [Finns här]. En mod som låter dig fixa dina action bars nästan hur du vill. Fast behövs även en mod som tar bort dina vanliga action bars, själv använder jag moveanything. Annars kan du testa minska UI scale, behövs ingen mod för det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tihi

Herregud._.

--

Har varit i Florida/Carribien pa en kryssnings resa i ungefar 2 veckor nu, kommer hem om 2 dagar, tror jag. Om jag har tur vart min account frozen valdigt tidigt, atminstounde i 1 vecka.. hoppas iaf det, har som sagt joinat en pvp guild och vill allt annat an att min rank ska ga ner..

/cry

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Herrejävlar va blizzard är sega, blev hackad för 4-5 dagar sen och när jag loggade in o skrev en ticket om att ja ville ha tillbaks några items som hackern hade disenchantat så frågade killen ja pratade med om jag hade gjort en virusscan o ja sa att ja gjort de och då sa han att de inte behövde banna accet men visst fan gjorde dom de och har väntat i en vecka nu men dom unbannar inte;o en polare har väntat över 3 veckor men ändå inte fått nå svar:<

kommer inte bli unbannad till dh ens :<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack. Har använt mig utav Discord Action Bars [Finns här]. En mod som låter dig fixa dina action bars nästan hur du vill. Fast behövs även en mod som tar bort dina vanliga action bars, själv använder jag moveanything. Annars kan du testa minska UI scale, behövs ingen mod för det.

Tack. :blink:

Redigerad av Panimala
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...