Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Kommer patchen samma dag som expansionen kommer? :D

EDIT: Det finns en topic som Schwick har gjort som behandlar det mesta om 2.0.1 http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...39529&sid=1

"1.2Q When will 2.0.1 be released?

1.2A Before the expansion gets released. Current ETA is during the holiday/End of the year.

Alltså runt jul/nyårsafton då =/

Sorry, läste fel, trodde att han skrev att BC kom 16 december :wacko:

_____________________________

Vann just Runed Bloodstained Hauberk i ZG. gz till mig ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dubbelpost, jag vet.

-

lol.

Det blev inget Naxxramas ikväll pga för få signups, så då bestämde jag och några andra att börja skrika i IF "LFM BWL". Det hela slutade med att vi, en PuG, fick ner Razorgore på tredje försöket :). Lite komiskt eftersom Illuminati, min förra guild, kämpade så djärvt med att få ner alla äggen i flera månader och vi fick ner dom på fösta försöket.

Drops: Netherwind Bindings, Nemesis Bracers och ett Hunter trinket. Inget Untamed Blade :<.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dubbelpost, jag vet.

-

lol.

Det blev inget Naxxramas ikväll pga för få signups, så då bestämde jag och några andra att börja skrika i IF "LFM BWL". Det hela slutade med att vi, en PuG, fick ner Razorgore på tredje försöket :). Lite komiskt eftersom Illuminati, min förra guild, kämpade så djärvt med att få ner alla äggen i flera månader och vi fick ner dom på fösta försöket.

Drops: Netherwind Bindings, Nemesis Bracers och ett Hunter trinket. Inget Untamed Blade :<.

Funderat på att typ editera istället för att dubbelposta?

ontopic: jag la ner med wof

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jajamensan.

EDIT: Ni som är intresserade av att se patchnotes för 2.0.1 kanske skulle vilja titta in här :D

http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/...patchnotes.html

Alltså får vi direkt nya talent points när 2.0 kommer? Kommer inte allt gå bort när BC släpps då? Annars är det inte lönt att lvl till 70 när man redan får sina talent points. Fast alla nya insancer kommer jo också, men dem kanske tar bort talent pointsen när BC kommer.

Redigerad av Knarkuzz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså får vi direkt nya talent points när 2.0 kommer? Kommer inte allt gå bort när BC släpps då? Annars är det inte lönt att lvl till 70 när man redan får sina talent points. Fast alla nya insancer kommer jo också, men dem kanske tar bort talent pointsen då.

Alltså, då 2.0.1 kommer så kommer dom nya talent poängen. Du kommer då få en gratis respecc MEN du kommer bara att använda dom poäng du kan använda på lvl 60. När expansionen kommer, och du kan bli lvl 70, kommer du att kunna sätta ut dom resterande 10(?) talent poängen.

Schwickat:

6.1Q Will the 41-end-talent be available in 2.0.1?

6.1A Yes.

-

6.5Q What about the new spells?

6.5A The new spells will be added. You can only learn the L60 or lower spells.

-

6.6Q Will the respec costs be reset?

6.6A No. You will however get a free respec upon launch

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yay, vart Knight-Lieutenant idag, köpte lite handskar och skor, synd att det enda som var bra med dom var att dom matchade varandra och att dom inte var fula. Har suttit med AV i 3 timmar och 40 min nu, när jag kom in hade vi 10% av baserna, när striden slutade hade vi alla. Mwhaa.

Och gissa hur mkt hk's jag fick? (w00t)

And yes I know, AV's hk's ger pisslite honor men iaf, GISSA!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yay, vart Knight-Lieutenant idag, köpte lite handskar och skor, synd att det enda som var bra med dom var att dom matchade varandra och att dom inte var fula. Har suttit med AV i 3 timmar och 40 min nu, när jag kom in hade vi 10% av baserna, när striden slutade hade vi alla. Mwhaa.

Och gissa hur mkt hk's jag fick? (w00t)

And yes I know, AV's hk's ger pisslite honor men iaf, GISSA!

Inga? Aja, AV är jo kul, massa HK får man.. men 3 timmar.. så typ 500+ ? :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...