Jump to content

Bilder, både penna och paint.


Conny_S
 Share

Recommended Posts

B)

Mr Barbeque... Du hör ju själv hur löjligt det låter. :ermm:

Tokbra! Bugar, bockar och lyfter på den så omtalade hatten.

Får man efterfråga nån forumrelaterad liten seriesnutt då? Något helt nytt kanske? Det spelar ingen roll om det blir barnsligt, när det blir rätt och det stämmer klockrent med forumiten är det oslagbart bra ändå! Sådeså.

Mja, jo - jag har funderat på att göra någon kortare serie - eventuellt seriestrippar eller skämtteckningar eller nåt i den stilen. Vad jag behöver är en riktigt bra idé eller tema. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:ermm:

Mr Barbeque... Du hör ju själv hur löjligt det låter. :)

Mja, jo - jag har funderat på att göra någon kortare serie - eventuellt seriestrippar eller skämtteckningar eller nåt i den stilen. Vad jag behöver är en riktigt bra idé eller tema. :)

Gör en kortis om hur Hultenius (mfl.) sabbar för oss små barn som vill leka i sandlådan (/ha 'lekforum'). B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
Varför halsen ser "konsig" ut på den förra är för att den böjs och lutar framåt.

Ny: http://veclock.deviantart.com/art/Vermin-76900941

Holy crap, sjukt imponerande. Vilken fantasi, om något morbid/mörk. Men det är ju inte nödvändigtvis dåligt! Vore intressant om du spelade in en sådan där snabbspolningsfilm när du ritar något. Skulle vara kul att se!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Holy crap, sjukt imponerande. Vilken fantasi, om något morbid/mörk. Men det är ju inte nödvändigtvis dåligt! Vore intressant om du spelade in en sådan där snabbspolningsfilm när du ritar något. Skulle vara kul att se!

Thx! :P Ja, skulle jag kunna göra någon gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tekniskt sett är det sjukt imponerande, verkligen. Du blir verkligen bättre och bättre för varje bild med skuggor och detaljer. Däremot faller mig inte den morbida stilen/smaken mig på läppen, men jag antar att den har sitt forum, den med

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tekniskt sett är det sjukt imponerande, verkligen. Du blir verkligen bättre och bättre för varje bild med skuggor och detaljer. Däremot faller mig inte den morbida stilen/smaken mig på läppen, men jag antar att den har sitt forum, den med

Tack! :cry:

Aa, du får nog vänja dig vid min teckningsstil. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Däremot faller mig inte den morbida stilen/smaken mig på läppen, men jag antar att den har sitt forum, den med

Kunde inte ha sagt det bättre själv.

Patrick är ju jävligt duktig på det han skapar men hans konststil i sig är inte något som tilltalar mig personligen. Men som sagt, väldigt välgjort iaf. :confused:

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...