Jump to content

Bilder, både penna och paint.


Conny_S
 Share

Recommended Posts

Hoppas få kunna skapa ett program som kan, förutom att spela upp de mest använda filtyperna, också kunna visa ett informationsbibliotek om de filmer man har. Så att man kan tillägga fakta om handling, skådespelare, utgivningsår, genre, regissör samt affisch...

Redigerad av Arman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack alla! :mf_doof:

Vad tusan står jag och fumlar med händerna i bakgrunden för, och varför är Stellhell Tweak snurrig? :naughty::w000t:

Riktigt kul! :)

Se och läs om originalmålningen.

Det är en parodi på den. ;)

("Scenen" är ju att Kebab har sagt något och alla reagerar på det han sa på olika sätt) ;)

--

Här finns fler parodier btw.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yeah, paintskills are teh awesomest. (Snacka om sjuk hand, men orka!)

Kebab fyller 18 :doh:

Oj, det här hade jag inte sett! (Eller jo, i det helsköna PM:et, men inte här i tråden. :> )

Tackar!

holyshit_1023162_1.jpg

Jag hade tråkigt. Personligen är jag inte helt nöjd med den här men.. whatever. :lol:

---

th_last_supper_1022860_0.jpgda Vinci - Den sista måltiden (aka Nattvarden)

th_fikapaus1a_1022860_1.pngDen sista fikapausen

Hahahahahaha! Du har gjort det igen! :lol: Vansinnigt hedrande. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack. :lol:

Det var ju bra att du läste/läser da Vinci-koden så känner du till originalmålningen t.o.m.

---

Nu har jag börjat arbeta med den här målningen men det är lite problematiskt eftersom det är så många gubbar på den. :lol:

Du kan inte ta med alla forumiter som visats i serien, och sedan antingen göra fler djur som inte ännu visats eller så får resten vara siluetter, som i slutet av avsnitt ett (eller var det två?)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan inte ta med alla forumiter som visats i serien, och sedan antingen göra fler djur som inte ännu visats eller så får resten vara siluetter, som i slutet av avsnitt ett (eller var det två?)

Jag tror karaktärerna räcker till utan att jag behöver skapa nya men det där med silutter är iaf en bra idé för personerna som står i bakgrunden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack. :)

Det var ju bra att du läste/läser da Vinci-koden så känner du till originalmålningen t.o.m.

Åh, vad seg jag är. Det är ju Tweak som är

Maria Magdalena

! :( Jag trodde att det var personen på andra sidan om Jesus(mig :mellow: ) som skulle vara

den påstådda kvinnan

, och att du hade missat den detaljen när du placerade Henkibojj där. Helt underbart! :D

:P:( Det värmer! Märk att Kebapsi är tillbaka ^_^

:wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Let's get this party started! Bilden är en bana från det flashbaserade action/äventyrsspelet Prince of War 2 jag jobbat med ett bra tag nu. Men... Jag är typ klar, känns det som. Snart, iallafall. Husen är återanvända från den andra banan jag postade för ett tag sedan, om någon minns det

post-8685-1215797649_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Let's get this party started! Bilden är en bana från det flashbaserade action/äventyrsspelet Prince of War 2 jag jobbat med ett bra tag nu. Men... Jag är typ klar, känns det som. Snart, iallafall. Husen är återanvända från den andra banan jag postade för ett tag sedan, om någon minns det

Skitsnyggt! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Let's get this party started! Bilden är en bana från det flashbaserade action/äventyrsspelet Prince of War 2 jag jobbat med ett bra tag nu. Men... Jag är typ klar, känns det som. Snart, iallafall. Husen är återanvända från den andra banan jag postade för ett tag sedan, om någon minns det

När får man prova spelet? :lol:

Skitsnyggt! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...