Jump to content

Bilder, både penna och paint.


Conny_S
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Litet screenshot från projektarbetet, döpt ITG-Online. I stort sett klart; tanken är att vi ska ha projektmässa på måndag i skolan, då alla projekt ska visas upp. Ska åka vidare till Örebro för en större projektmässa och visa upp det om ~2 veckor också, kul nog!

post-8685-1209802935_thumb.png

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Litet screenshot från projektarbetet, döpt ITG-Online. I stort sett klart; tanken är att vi ska ha projektmässa på måndag i skolan, då alla projekt ska visas upp. Ska åka vidare till Örebro för en större projektmässa och visa upp det om ~2 veckor också, kul nog!

Det där ser skitseriöst ut, coolt! Vad går det ut på?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där ser skitseriöst ut, coolt! Vad går det ut på?

Danke schön! ;)

Det är en onlinebaserad avatarchatt som utspelas på skolan, kortfattat. Realtidsbaserad, med kustomiserbara (jag letar fortfarande efter ett bra, svenskt ord för 'möjligheten att anpassa/skräddarsy' - customizable på engelska, alltså) karaktärer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kluddrade till en början ihop en liten söt 'logga' á la Antsy Pants till en väninnas och mitt musikprojekt vid namn Fittsapht.

Sen testade jag att städa upp själva loggan i illustrator men det känns som något saknas. :)

Tjusigt! Har ni MySpace? :]

Att det är ett hjärta framgår inte så tydlingt i Illustrator-varianten. Och ska sanningen fram, var det inte förrän alldeles nyss jag märkte att den första versionen också var det. Trodde vena cav'orna var några slags händer :D

Anpassningsbara? :wub:

Oj. Ja, det låter faktiskt bra. Tack ;)

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...