Jump to content

Bilder, både penna och paint.


Conny_S
 Share

Recommended Posts

Ganska bra faktiskt. Man ser ju iallafall vad det är, vilket jag inte skulle kunna lyckas med. Iaf inte i paint. ;)

Rubbet är ju gjort av Umberto, jag har bara klippt och klistrat och pixlat och suddat där det behövts. Anledningen till att handen är konstig är att det från början var Tweaks. Grisens ställning är från en omfamning av Quattro, så jag fick kopiera armen i teleskopformat, men det syns inte :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rubbet är ju gjort av Umberto, jag har bara klippt och klistrat och pixlat och suddat där det behövts. Anledningen till att handen är konstig är att det från början var Tweaks. Grisens ställning är från en omfamning av Quattro, så jag fick kopiera armen i teleskopformat, men det syns inte :)

Ah jasså. Jo jag tyckte väl att "din" högra (edit: well, vänstra faktiskt) arm stog ut lite från resten. Men men. Fint gjort ändå. ;)

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Hmm, men om man gillar svart, rött och vitt då? :whistling:

KalleR, det är bara till ett påhittat bolag.

Och förutom färgerna, vad tycker ni om själva formen på loggan?

Fint att du lyckats merga månen med nålen på ett bra sätt, den smälter in bra, men loggan säger mig inget. 'Target longlife' kan jag inte relatera till en måne - hur tänker du?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fint att du lyckats merga månen med nålen på ett bra sätt, den smälter in bra, men loggan säger mig inget. 'Target longlife' kan jag inte relatera till en måne - hur tänker du?

Mitt mellannamn är Ay vilket betyder måne på bl a. turkiska. Därför tog jag med den.

Stiftet däremot... fråga mig inte om det. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, men om man gillar svart, rött och vitt då? :mf_doof:

KalleR, det är bara till ett påhittat bolag.

Och förutom färgerna, vad tycker ni om själva formen på loggan?

Den ser bra ut, men jag tycker det skulle vara snyggare om du kunde försöka trycka ihop symbolen med texten så att det hela flyter samman. T e x lägga månen i början och istället för ett "i" så sitter häftstiftet där, eller något sådant. Det kan bli ganska trixigt att få till och om det ser dåligt ut, så skit i det. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt mellannamn är Ay vilket betyder måne på bl a. turkiska. Därför tog jag med den.

Stiftet däremot... fråga mig inte om det. :whistling:

Annan grej jag tänkte på nu såhär i efterhand är att "target longlife" och "productions" inte är på samma vertikala nivå, vilket är ganska fult. De får gärna vara lika höga också

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...