Jump to content

Mobiltopicen!


Speeder
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Förlåt om jag drar upp tråden, men jag undrar om ni har en sida som man kan ladda ner gratis spel till mobiler?

Jag har säkt, söker speciellt efter nya spel, Real Football Manager Edition är ett av de.

De ska va helst i .jar filer.

Google, jag har hittat alla mina spel via google.

Sök på spelnamnet + mobilnamnet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okay, bestämde mig för att inte köpa en N95 då jag hellre köper en något billigare telefon och sen köper en systemkamera. Så nu har jag lite problem igen. Är inne på en tunn/platt mobil.

Har kollat lite på Samsung U600, Samsung U700 och Nokia 5310. Alla verkar bra, är väl mest förtjust i Samsungtelefonerna, men Nokian verkar bra också. Vill ha bra ljud och fint utseende. Vad tycker ni? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Avskyr alla hörlurar man kan köpa till Sony Ericsson-mobilerna så därför vill jag gärna använda min egna, men desvärre så saknar ju alla Sony Ericssons mobiler den obligatoriska 3.5 millimetershålet...

Anyway, det finns ju adapters att köpa och jag har tittat lite på https://www.katshing.se/prod/prod.asp?aid=13265 och undrar om man bara kopplar in sina hörlurar i den högra änden på den och sedan letar upp enheten med hjälp av mobilen... kan det fungera?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Avskyr alla hörlurar man kan köpa till Sony Ericsson-mobilerna så därför vill jag gärna använda min egna, men desvärre så saknar ju alla Sony Ericssons mobiler den obligatoriska 3.5 millimetershålet...

Anyway, det finns ju adapters att köpa och jag har tittat lite på https://www.katshing.se/prod/prod.asp?aid=13265 och undrar om man bara kopplar in sina hörlurar i den högra änden på den och sedan letar upp enheten med hjälp av mobilen... kan det fungera?

Det där är änden som hörlurarna ska in i, ja. Den andra änden brukar se ut såhär.

k750adapter_969930_0.jpg

Alltså likadan som laddarens ände som sättes i mobilen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...