Jump to content

Bildredigeringstråden


Speeder
 Share

Recommended Posts

Denna borde hamnat här från början.. vad tycker ni? Själv tycker jag att den nedersta bilden blev helt fel.. men får ändra sen ihop med era förslag.. C&C plz.

Mycket snyggt. Som du sa så är den nedersta bilden helt fel, mest för att det finns en liten grej (från en jacka?) som kommer från ingenstans -_-

Sedan så tycker jag att färgerna är lite för skarpa eller vad man ska säga, men det är ju olika från person till person.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Vinnie: Gillar egentligen inte bilder gjorda helt med penslar som du ej gjort själv, men som du sa var ju målgruppen "icke photoshop-kunniga". Den övre delen av affischen är snygg, men den nedre passar varken in eller är speciellt fin. Hade varit mycket enkelt att göra texten snyggare och därför likaså hela affischen.

@P-C: Gillar idén, men killen på bilden ser ut att ha en kropp lik mumintrollets. Bra jobbat iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kallar du mig tjock? :'(

Först och främst, hade ingen aning om att det var du. Sen menade jag inte tjock...

Tänk dig mumin som han ser ut på den här bilden:

Mumin_888933_0.jpg

Han är ju inte tjock, snarare platt med lite päronformad kropp. -_-

EDIT:

Okej då, erkänner att jag hade fel. Fast nån likhet finns det iaf, det kommer du inte undan! -_-

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller på att göra min första stencil.. har interesserat mig väldigt mycket för det på sistone och ville prova själv. Får skriva och skära ut imorrn sen blir det att prova den. Gjorde också en bild för att se hur det kommer se ut på en vägg.

Något jag missat? Något jag bör tänka på?

asyl2g7pm8qt.jpg 90v9zegtkk9o.jpg    _gbbznhq7qfhi.jpg  5vikc4qfg0n5.jpg

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrar om det på något sätt går att ändra språket i Photoshop CS2 ..

Jag har installerat det på svenska, men skulle vilja kunna ändra till engelska och sedan tillbaka.

Är rätt jobbigt när man läser engelska guider och inte vet vad allt är.

Vad jag vet går det bara att välja språk vid installationen, tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad StellHell är överallt nuförtiden då? Spammas i Humortråden, skrivs om i DHtråden, är med i din låt i song contest o s v. ^_^

Avundssjuk? :teehee:

..du har i och för sig rätt. Det kanske är Vicke-Ecks som ligger bakom hela alltet? :D

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...