Jump to content

Bildredigeringstråden


Speeder
 Share

Recommended Posts

Brukar det inte vara så? Att handlingen är på svenska och korta slogantexter är på engelska? Jag har för mig att det är så.

I alla fall så tyckte jag att det var snyggt redigerat(Eller vad du nu gjort) av dig! (Inte RavenE alltså)

Hmm, kanske är så. :blink:

Har inte tänkt på det i så fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Brukar det inte vara så? Att handlingen är på svenska och korta slogantexter är på engelska? Jag har för mig att det är så.

Jo, brukar vara så.. Plus att jag behövde fylla ut ett tomrum så det fick bli taglinen i trailern.

Snyggt, men texten på baksidan är väldigt svår att läsa... Lägg på en stroke? :blink:

Yes, har även fått hört det på ett annat forum att texten kan bli svår att läsa. Ska testa att läga dit någon stroke eller nåt. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej, satt och lekte lite i photoshop och gjorde den här som jag är sugen på att fortsätta med, några förslag på vad mer kan göras? Säg gärna hur jag ska göra också. :D

(är inte så speciellt bra i PS, håller på och lära mig)^_^

Jag vet att iPod'en är lite väl bred men kanske kan fixa det senare.

Edit: kanske bara ska stå "iPod - Listen and Watch" eftersom det inte finns någon speciell "video" (vad jag vet).

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad menar du? :lol: Det är hon som är inklistrad. ;) Var det såå bra? :P

Edit: Det är bara hennes huvud som är inklipp btw...

Fejz:

http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00...p10_208045a.jpg

Bakkrunndd:

http://bilder.lycos.de/d/23424-2/Tokio+Hotel.jpg

lol wtf, aha xD, jag e trött. rofl jag trodde det var nicole som stog på mattan och att du klistrat in dina kompisar eller något. lmao

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Första facetransplantbilden jag gjort som är någorlunda okej. Kommentera?

Jag har skrivit detta när jag säger allt jag skriver som en eller annan alien från norrköping.

Tänkte först: Vad är syftet med den här bilden, men sen såg jag att nåt såg skumt ut :)

Bra jobbat! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var ute och vandrade i skogen inatt, fick syn på en björn så jag tog upp min kamera och tog snabbt ett kort på mig själv, delvis för att jag viste att jag, rädd som jag var skulle bli ett bra fotoobjekt, och sedan har jag hört att björnar inte gillar blinkande människor.

svss53li8l5r.png

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...