Jump to content

Bildredigeringstråden


Speeder
 Share

Recommended Posts

Vet inte om det är här man frågar, eller i "Dump, Skrivbord"-tråden, eller någon annanstans.

Nåja! Nu till saken:

Jag vill ha ett nytt skrivbordsunderlägg. Ska vara väldigt rent och snyggt, helst med mörka färger. Spelar ingen roll vilken motiv det är, om det ens ska vara något.

Kanske lite luddigt förklarat, men få se vad ni klarar av :ph34r:.

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snyggt imo. Gjort allt själv? Trädet och gräset osv.

Näh gräset, trädet och "kvinnan med hunden" är brushes.

Älskar sådana bilder, gör fler!

Den får bli mitt WP :P

Ouhh, ändrade mig. Det såg inte så bra ut på mitt 1280x1024 :P

Hehe kan fixa några till imorgon, kan ändra till 1280x1024 också :unsure:

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bruden med hunden är väldigt suddiga. Sedan borde du använda pen tool istället för polygon tool för marken, den är jäkligt kantig just nu.

Att dom är suddiga vet jag varför. När jag gjort sånna blir vissa bilder för skarpa i kanterna - en massa skitfula pixlar. Säkert därför han blurrat lite. Marken dock. Om han vill kan han använda polygon fast göra fler stop så den blir mjukare på det sättet.

Edit: Wow - Me think this looks awesome:

psychogirlfriend_870259_0.jpg

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jadu... den där killen hade verkligen utsikt. :)

Yeah :)

Insikt menar du ^_^

@VickeX: Frän bild, du som har gjort den?

Är du knäpp eller? Jag kan inte göra mycket mer än signaturer... Kan göra lager och bla ha ha. Fotomanipuleringar. Ändra och klippa ihop bilder. Men jag kan inte rita etc. som nog gjorts där. Någonting iaf som är mycket mer än jag kan. Tyckte bara den var grym!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att dom är suddiga vet jag varför. När jag gjort sånna blir vissa bilder för skarpa i kanterna - en massa skitfula pixlar. Säkert därför han blurrat lite. Marken dock. Om han vill kan han använda polygon fast göra fler stop så den blir mjukare på det sättet.

Det tvivlar jag på. Han sa att han hade använt brushes - antagligen har han förstorat brushen med kvinnan och hunden. När man förstorar en brush blir den suddig. :)

Psst, finns bättre sätt att få mjuka kanter på än att blurra. :)

Edit.

spajdermän: Bara för att han ser in i hennes kjol heter det verkligen inte insikt. ^_^

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det tvivlar jag på. Han sa att han hade använt brushes - antagligen har han förstorat brushen med kvinnan och hunden. När man förstorar en brush blir den suddig. :)

Psst, finns bättre sätt att få mjuka kanter på än att blurra. :)

Edit.

spajdermän: Bara för att han ser in i hennes kjol heter det verkligen inte insikt. ^_^

Konstig kjol man måste ha om man kan se I den. Tror snarare man säger att man ser In Under kjolen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...