Jump to content
Hultenius

Gästfrihet & ny forumordning

20 inlägg i denna tråd

Adminkåren har diskuterat åtgärder för att liva upp forumet. Det finns många bra idéer och idag verkställer vi två av dessa:

• Gäster kan (under en testperiod) skriva inlägg utan att först registrera sig. Det kan leda till vad som helst, eller absolut ingenting. Vi har ingen aning, men vi är i alla fall redo att testa. 
  • GTA-delen har flyttats ner på förstasidan (forumindex). Det gör lite ont i hjärtat, men aktiviteten i dessa forum är tyvärr för låg för att motivera den premium-plats GTA-forumen haft.
  • Gilla 1

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Hade först en förhoppning om att "ny forumordning" skulle innebära att jag blev moderator eller admin. Tack för ingenting : /

• Gilla 1

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Guest rabarben

Detta är ju kanon.

OBS: Minispelet man får i reCAPTCHA:n är sjukt grötigt och svårt...

• Gilla 3

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Hade först en förhoppning om att "ny forumordning" skulle innebära att jag blev moderator eller admin. Tack för ingenting : /

Min rubriksättning a la Aftonbladet har lyckats, ett riktigt klickmonster :mf_doof:

• Gilla 2

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Hur lång är testperioden?

Dessutom, ingår ändringen av forumstrukturen i denna testperiod eller är den permanent?

Redigerad av dibel

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Sluta vara så konservativ, dibel. Vakna upp ur det förgångna och anslut dig till oss andra i samtiden. Neo-GTAsajten är här för att stanna (förmodar jag, åtminstone).

• Gilla 1

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Du kommer få en jobbig höst dibel, fler ändringar ligger i pipen ;)

Jag förväntar mig ett tredje kön som alternativ på profilen.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Jag är rädd att jag står bakom de flesta gästinläggen på sistone. Blir utloggad från forumet här hemma ifall jag loggar in på jobbet, så jag kringgår irritationsmomentet genom att utnyttja gästfunktionen stundom.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Apropå gästfrihet har jag alltid tyckt att tio inlägg är för lågt för att få tillgång till PA. Vore det möjligt att höja denna gräns till 50? En aktiv medlem kommer rätt snart upp i det om den vill och som bonus får de PA. En som av någon anledning bara vill åt PA, hur de nu skulle kunna ha fått kännedom om den, kan enkelt posta lite humorklipp och lösa GTA-frågor, eller till och med bara spamma, så kan den läsa vad som helst innan mods hunnit ta hand om ärendet.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Varför är det ändrat så att man nu måste vara medlem för att se någon del av forumet. GTA-delen av GTAsajten borde i alla fall icke medlemmar också få se. 

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Varför är det ändrat så att man nu måste vara medlem för att se någon del av forumet. GTA-delen av GTAsajten borde i alla fall icke medlemmar också få se. 

Ja verkligen!

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Jag tolkar inte Hultenius inlägg från januari som att det skulle vara permanent, även om inloggningstvång varit på rätt länge nu. Men vi har faktiskt fått fler nya medlemmar på grund av det.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto för att få full tillgång till forumet. Det är enkelt och går snabbt!

Skapa konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in