Jump to content

Den nya generationen konsoler


ZcruweN
 Share

  

41 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag skulle aldrig ha en webbkamera som är riktad mot mig i soffan.

På min jobb-laptop har jag tejpat över den, på min privatlaptop kunde man vrida undan den, bakåt.

TV-soffan känns lite för privat för att ha en kamera mot sig. Snart har man inbyggd kamera i sovrums-TV:n också, If you know what I mean wink_684833_0.gif

Ge kinecten en liknande behandling då? Förstår inte problemet riktigt.

Tycker fortfarande det är väldigt överdrivet men du har ju i alla fall just bevisat att det finns knep att ta till om man är nojig.

Right on!

post-9514-0-92091900-1375371610.jpg

Av ren nyfikenhet - vad är det du är rädd för? Varför tror du att folk är intresserade av att glo på dig genom din webbkamera? Är du också nervös när du rör dig i områden med säkerhetskameror? Har du tejpat för alla dina fönster också?

Ber om ursäkt om jag låter sarkastisk, jag har bara väldigt svårt att förstå din tankebana.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ge kinecten en liknande behandling då? Förstår inte problemet riktigt.

Tycker fortfarande det är väldigt överdrivet men du har ju i alla fall just bevisat att det finns knep att ta till om man är nojig.

Av ren nyfikenhet - vad är det du är rädd för? Varför tror du att folk är intresserade av att glo på dig genom din webbkamera? Är du också nervös när du rör dig i områden med säkerhetskameror? Har du tejpat för alla dina fönster också?

Ber om ursäkt om jag låter sarkastisk, jag har bara väldigt svårt att förstå din tankebana.

Är bara emot att ha en kamera på mig hela tiden och är väldigt skeptiskt till varför det bara ökar och ökar. Allt elektroniskt ska ha en kamera som man inte kan koppla ur eller liknande.

Och när det gäller kinect så känner jag så här, vill jag ha skiten köper jag det men vill inte bli påtvingad en kamera i min lägenhet. Och inget som lyssnar på mig heller.

Annan anledning är väl hackare och andra saker.

ku-xlarge_1249685_0.jpg

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Right on!

post-9514-0-92091900-1375371610.jpg

Hehe, jag köpte ny laptop häromveckan och bland det första jag gjorde var att tejpa för webcamlinsen.

--

Ni som vet att ni kommer att köpa ny konsol: När köper ni den? Vid releasen eller tänker ni vänta? Själv kommer jag garanterat att vänta. Siktar på att köpa en ungefär vid den här tiden nästa år.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ber om ursäkt. Det var tydligen bara ett rykte som jag råkade scrolla förbi för ett tag sedan.

Men dom ändrar så mycket annat, så det är bara att hålla tummarna.wink_684833_0.gif

Tycker Microsoft är så svåra att lita på med alla deras ändringar och sånt. Med xbox one så känner jag nog för att vänta och se hur det blir med konsolen. Efter ett tag kanske ändringarna kommer tillbaka, vem vet.

Litar inte riktigt på microsoft :D

Bort med kinect och en prissänkning hade vart nice!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är bara emot att ha en kamera på mig hela tiden och är väldigt skeptiskt till varför det bara ökar och ökar. Allt elektroniskt ska ha en kamera som man inte kan koppla ur eller liknande.

Och när det gäller kinect så känner jag så här, vill jag ha skiten köper jag det men vill inte bli påtvingad en kamera i min lägenhet. Och inget som lyssnar på mig heller.

Annan anledning är väl hackare och andra saker.

Du svarade i princip inte på någon av mina frågor men vi kan släppa det, har väl inte så mycket med diskussionen att göra egentligen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...