Jump to content

GTASajtens Crew


VickeX
 Share

Recommended Posts

Fuck it, har skickat en request... kusoshi på Social Club, kusoshiteshine på PSN.

EDIT: Det står på hemsidan nu att jag är med, men i spelet så stog det inget om att jag var med i en crew. Detta var iofs några timmar sedan nu, kanske har uppdaterats.. Får kolla ikväll.

Redigerad av BroDD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har uppdaterat förstaposten och tänker också fylla på med en lista över vad alla sajtare heter på Social Club samt på respektive konsol.

Kan alla som är med i crewet vara snälla och skicka ett meddelande till mig med erat kontonamn på Social Club samt på Ps3/360 så ordnar jag listan. Skriv gärna Crew i titeln på meddelandet/konversationen!

Spoiler
Vet att det redan finns en lista i en annan tråd men den verkar inte vara komplett och jag vill höra från alla medlemmar själva så att allting stämmer!
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har uppdaterat förstaposten och tänker också fylla på med en lista över vad alla sajtare heter på Social Club samt på respektive konsol.

Kan alla som är med i crewet vara snälla och skicka ett meddelande till mig med erat kontonamn på Social Club samt på Ps3/360 så ordnar jag listan. Skriv gärna Crew i titeln på meddelandet/konversationen!

Spoiler
Vet att det redan finns en lista i en annan tråd men den verkar inte vara komplett och jag vill höra från alla medlemmar själva så att allting stämmer!

Har lagt till några utan att jag fått ett meddelande då jag är säker på deras nick.

Henkibojj, Jazz och VaXXoR, ni behöver inte skicka!

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Makrill minns jag faktiskt inte helt och hållet. Antingen så har det myntats från ett fyllesms som Ante skickade till mig, eller så har det drivits vidare från "E re chill! XD"-trådarna. Eller så är det något som Ante myntat helt på egen hand. :P

Makrill finns mest i fylle/festtråden och i statusuppdateringarna... :P

Kommer från "ERE CHILL? XD SJÄLV ERE JÄVLIGT CHILL XD" (kan inte hitta tråden nu) och

Eudoros kan också ha haft något med detta att göra, jag minns inte längre. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag går gärna med i ert crew. Jag kommer dock inte spela särskilt ofta. Hoppas det går bra ändå?

PS3-nick: petssonnet

Social Club-nick: brantafors

Edit: Jag försökte gå med i ert crew, men det står bara "Request failed". Är det invite only kanske? Det funkade nu.

Redigerad av brantafors
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Det var länge sen det var nåt crewhäng på PS3 tycker jag, ni xboxare verkar ju hänga ihop mest hela tiden. Jag har fortfarande inte fått tillfälle att prova Capture, och det lär inte vara lätt att göra heller nu när jag under julen bor hos föräldrarna.

Är det någon som skulle vilja gå ihop och köra ett antal rundor taktiskt lagspel mot random folk, eller har crew-intresset försvunnit? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...