Jump to content

GTASajtens Crew


VickeX
 Share

Recommended Posts

Orginell förstapost:

Spoiler
Som många säkert redan vet så är CREWS än så länge den enda funktionen som är bekräftad att finnas i Grand Theft Auto V. Ett Crew är en sorts klan som via Social Club kopplar samman med Max Payne 3, Grand Theft Auto V och alla kommande Rockstar-titlar. Fördelen med att vara med i ett crew (i Max Payne 3 iaf, och det blir förmodligen liknande fördelar i GTA V) är att man kan utöka sin friendslist (normalt bara 100 på Xbox Live, men är man med i ett crew i Max Payne 3 så kan man se alla crew-medlemmar som är online och spelar, och bjuda in dem), tillsammans klara crew-utmaningar och få bonus-XP för att spela spelet tillsammans med andra crew-medlemmar. Ytterligare en bra grej med crews är att de funderar oberoende av vilken platform du spelar på. Så du kan bidra till att ditt crew rankas upp oavsätt om du spelar på Xbox 360, PlayStation 3 eller PC.

Jag tänkte att det vore trevligt med en tråd för att diskutera crews, feuder du har med andra crews, vilket crew du representerar när och varför, hur många accomplishments ditt crew låst upp, och kanske även planera lite spel-sessioner.

Visserligen väldigt tidigt, men det är väl inget fel med att ha ett crew fullt av medlemmar redo sen när spelet väl kommer ut! :)

Joina GTASajtens Crew på Social Club för att spela med andra från sajten och kunna ha en fin munk på din t-shirt och bil i GTA V!

GTASajtens Crew

post-5272-0-46233300-1381194000.jpg

http://socialclub.rockstargames.com/crew/gtasajten

Ni får även hemskt gärna leka runt i emblem-editorn och om ni lyckas skapa någonting fint så kan jag självklart lägga det som vårat emblem.

GTASajten - Social Club - Konsolnick

VickeX - GermanScientist - GermanScientist (360 & Ps3)

Curly - tuppel - tuppel (360)

VaXXoR - Vaxxor - VaxxorGTAS (360)

Jazz - Ohlafl - Ohlafl (360)

Henkibojj - Henkibojj - Henkibojj (Ps3)

BroDD - kusoshi - kusoshiteshine (Ps3)

dahojds - dahojds - dahojds (Ps3)

Kiedis - Kiedis85 - Kiedis_eds (Ps3)

Complex - Farstun - Skokram (Ps3)

spajdermän - spajder_man - spajder_man (Ps3)

aikjonas12 - Blorkum - Wettergrund (Ps3)

Redigerad av VickeX
  • Gilla 5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 8 months later...
  • 6 months later...
  • 3 weeks later...

Ny info om crews från Rockstar...

actual_1377442028_1250367_0.jpg

http://www.rockstargames.com/newswire/article/51281/introducing-crew-hierarchies.html

Är faktiskt inte så insatt än i hela online och crew delen, ska sätta mig in i det och kanske till och med joina något GTAsajten crew :rolleyes: men man "rullar" med crew i onlinedelen antar jag?

Beyond the overall Crew cap, there is no limit on how many Crew members you can designate to any one tier - so decide whether your squad will be a communal and anarchic free-for-all or a rigidly structured and exclusive Hierarchy designed to reward the chosen few and keep the Muscle thirsty for recognition?

Sa dom inte att man bara kunde ha 16 pers eller vad det något annat?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ny info om crews från Rockstar...

http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/upload/actual_1377442028.jpg

http://www.rockstargames.com/newswire/article/51281/introducing-crew-hierarchies.html

Är faktiskt inte så insatt än i hela online och crew delen, ska sätta mig in i det och kanske till och med joina något GTAsajten crew :rolleyes: men man "rullar" med crew i onlinedelen antar jag?

Sa dom inte att man bara kunde ha 16 pers eller vad det något annat?

Man måste inte spela med ett crew bara för att du är med i ett. Du kan vara med i 5st crews samtidigt och sen i spelet välja vilket crew du vill representera just då.

Så du kan köra ett privat crew med några vänner och sen köra för GTASajten om du spelar med några sajtare.

Ska logga in och acceptera alla som vill joina GTASajten-crewet. Ni får gärna försöka er på att göra ett emblem. Det vi har nu gjorde jag bara snabbt och det är verkligen inte snyggt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som många säkert redan vet så är CREWS än så länge den enda funktionen som är bekräftad att finnas i Grand Theft Auto V. Ett Crew är en sorts klan som via Social Club kopplar samman med Max Payne 3, Grand Theft Auto V och alla kommande Rockstar-titlar. Fördelen med att vara med i ett crew (i Max Payne 3 iaf, och det blir förmodligen liknande fördelar i GTA V) är att man kan utöka sin friendslist (normalt bara 100 på Xbox Live, men är man med i ett crew i Max Payne 3 så kan man se alla crew-medlemmar som är online och spelar, och bjuda in dem), tillsammans klara crew-utmaningar och få bonus-XP för att spela spelet tillsammans med andra crew-medlemmar. Ytterligare en bra grej med crews är att de funderar oberoende av vilken platform du spelar på. Så du kan bidra till att ditt crew rankas upp oavsätt om du spelar på Xbox 360, PlayStation 3 eller PC.

Jag tänkte att det vore trevligt med en tråd för att diskutera crews, feuder du har med andra crews, vilket crew du representerar när och varför, hur många accomplishments ditt crew låst upp, och kanske även planera lite spel-sessioner.

Jag har skapat ett crew för GTASajten som jag tycker att alla GTAsajtare ska joina.

GTASajtens Crew

GTASAJTENcrew.pnghttp://socialclub.rockstargames.com/crew/gtasajten

Ni får även hemskt gärna leka runt i emblem-editorn och om ni lyckas skapa någonting fint så kan jag självklart lägga det som vårat emblem.

Visserligen väldigt tidigt, men det är väl inget fel med att ha ett crew fullt av medlemmar redo sen när spelet väl kommer ut! :)

Bra intiativ. Jag har begärt inträde. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror(?) att även jag begärt inträde!

Jag har för mig att du var med förut men sen försvann du bara? Har inte fått någon request från dig nu iaf.

Prova igen, och skicka även en vänförfrågan till mig så kan jag prova att bjuda in dig på det sättet om du inte själv kan requesta att gå med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har för mig att du var med förut men sen försvann du bara? Har inte fått någon request från dig nu iaf.

Prova igen, och skicka även en vänförfrågan till mig så kan jag prova att bjuda in dig på det sättet om du inte själv kan requesta att gå med.

Har för mig att vi var vänner... hmmm, ska fixa!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har för mig att vi var vänner... hmmm, ska fixa!

Ja kanske det, på mitt riktiga konto. Men jag startade GTASajten-crewet med "ScientificSwede".

Jag har för mig att det var pga. att man bara kunde skapa ett crew, eller åtminstone vara ledare för ett crew i taget, eller någonting i den stilen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Henkibojj, skulle du möjligtvis kunna byta titeln på tråden till "GTASajtens Crew"?

Känns ju som om det är vad den här tråden blir. Rekrytering och snack om just vårat crew.

Kan vara värt att klistra tråden också, antingen i det här forumet ellet om vi får ett Multiplayer subforum.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...