Jump to content

GTASajtens Crew


VickeX
 Share

Recommended Posts

Tycker vi/ni borde ha betydligt internare grejer än snattare och vandalist. Lägsta ranken kan vara Teoman/T-Bone Mendez eller någon annan skön karaktär vi haft på forumet. Högsta boss borde givetvis vara SlewME.

Ja! Ranker med bara klassiska forumiter! :D

Fast det kanske blir lite knepigt att knåpa ihop, kom jag på i efterhand.

Redigerad av Mark
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker vi/ni borde ha betydligt internare grejer än snattare och vandalist. Lägsta ranken kan vara Teoman/T-Bone Mendez eller någon annan skön karaktär vi haft på forumet. Högsta boss borde givetvis vara SlewME.

Det är väl en okej idé, men isf borde det bara vara före detta medlemmar.

Att hitta 3-4 st riktigt dåliga medlemmar lär inte vara så svårt, men sen när det ska gå över till Okej och sen bäst, och ranka dem, det känns rätt knepigt att få ihop, och samtidigt rätt douchigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker verkligen inte att SlewME bör hyllas, lol... medlemmar som inte längre finns med oss låter dock nyktert. Ärligt talat bör ingen "kass" medlem förevigas, jag tycker att vi kan använda gamla forumnamn men alla ska vara bra och det ska inte finnas någon ranking om vem av dem som är bäst. Level Blaque, Giz, Topp3, Corleone... typ..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker verkligen inte att SlewME bör hyllas, lol... medlemmar som inte längre finns med oss låter dock nyktert. Ärligt talat bör ingen "kass" medlem förevigas, jag tycker att vi kan använda gamla forumnamn men alla ska vara bra och det ska inte finnas någon ranking om vem av dem som är bäst. Level Blaque, Giz, Topp3, Corleone... typ..

Men grejen är ju att det är ranks vi snackar om, så även om vi bara slänger in dem orankat så blir det ändå rankat och folk kommer säga "jag blev Topp3" eller "Yes level 100, Hultenius woot woot". :/

Men har vi andra internskämt så kan vi ju lätt köra sådanna.

Vad sägs om Daimstrut och Munk som de två översta?

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker verkligen inte att SlewME bör hyllas, lol...

Haha, jag var förstås inte seriös, syftade snarare på att det vore kul att ha en maktgalen jävel som högsta rank.

Förstår för övrigt att det blir svårt att få ihop kring enbart forumiter, särskilt då det kan vara ganska känsligt med ranker och så vidare. Men forumrelaterat tycker jag definitivt det ska vara. Samtidigt är min medverkan ytterst osäker så jag borde kanske inte uttala mig alltör mycket.. rolleyes_1184336_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men grejen är ju att det är ranks vi snackar om, så även om vi bara slänger in dem orankat så blir det ändå rankat och folk kommer säga "jag blev Topp3" eller "Yes level 100, Hultenius woot woot". :/

Men har vi andra internskämt så kan vi ju lätt köra sådanna.

Vad sägs om Daimstrut och Munk som de två översta?

Faaaaaaaaaaaaaast bara för att man är level tio så är ju inte level två dåligt...... det beror ju på hur man ser det. Munk skulle fungera, det är ändå en betydande forumhändelse som inte direkt är kopplad till någon medlem medan daimstrut i så fall blir ett sätt att föreviga rabarben... ur ett negativt perspektiv då...

Förstod det Tweak, ville bara ta tillfället i akt att ge SlewME en känga! ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1-10 Beffo

11-20 Mund

21-30 Makrill

31-40 Agent

41-50 Daimstrut

51-60 Hertzmotor

61-70 Bigfoot

71-80 Bronsmunk

81-90 Silvermunk

91-100 Guldmunk

Men det borde kanske inte vara så internt egentligen, det finns ju ganska många nya med i crewet...

Bästa hittills! Cleant och kul!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låter bra, men "mund" och "makrill är ingenting jag känner till.

Jag tycker att vi tar bort någon av dem och skjuter ner allting under daimstrut och kör Vadbetyderrunka på 31-40 istället.

Mund var Renard (Och någon mer första gången) som blev lurad vid två helt olika tillfällen att det här fanns på riktigt.

man_dog_hybrid_1252455_0.jpg

Makrill minns jag faktiskt inte helt och hållet. Antingen så har det myntats från ett fyllesms som Ante skickade till mig, eller så har det drivits vidare från "E re chill! XD"-trådarna. Eller så är det något som Ante myntat helt på egen hand. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mund var Renard (Och någon mer första gången) som blev lurad vid två helt olika tillfällen att det här fanns på riktigt.

man_dog_hybrid_1252455_0.jpg

Makrill minns jag faktiskt inte helt och hållet. Antingen så har det myntats från ett fyllesms som Ante skickade till mig, eller så har det drivits vidare från "E re chill! XD"-trådarna. Eller så är det något som Ante myntat helt på egen hand. :P

Ah just det ja, den känner jag ju igen.

Men makrill? Har iofs inte varit jätteaktiv de senaste 3-4 åren så det kan ju vara därför.

Men jag ser gärna Vadbetyderrunka som en lite lägre rank! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag försöker hitta tråden som kicken(?) gjorde där han postade en massa klassiska forumhändelser, dock utan resultat. Där lär det ju finnas massvis med inspiration.

Någon som kan hjälpa mig att leta?

Nevermind, jag hittade!

"Komet" och "Forskare" kanske fungerar som ranker?

Redigerad av Mark
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag försöker hitta tråden som kicken(?) gjorde där han postade en massa klassiska forumhändelser, dock utan resultat. Där lär det ju finnas massvis med inspiration.

Någon som kan hjälpa mig att leta?

Nevermind, jag hittade!

Ingen storm, ok?

Men annars skulle väl Forskare kunna fungera... Men overall så gillar jag Umbertos förslag. Det är bara Makrill jag inte är galen i. Men vi kan ju byta till den tills vidare.

Edit: La in Umbertos förslag tills vidare. Går hur bra som helst att ändra om vi kommer på någonting bättre så fortsätt att komma med nya förslag.

Redigerad av VickeX
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...