Jump to content

Day Z - zombieöverlevnad till Arma 2!


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...

http://www.eurogamer.net/articles/2012-09-27-dayz-standalone-release-this-year-says-dean-hall

The alpha build of DayZ standalone will be released before the end of the year, probably in December.

"And it's going to be cheap," creator Dean Hall said at the Eurogamer Expo today.

"It has to be out before the end of the year," he stressed. "Not just because we've committed to it but in order to achieve what we have to do.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 1 month later...

I do. :mellow:

Letar efter fler spelare att lira med. :D

Why hello there :3

Jag och en tysk polare lirar för tillfället, men vi letar fler, the more the merrier. Håller fortfarande på att komma igång med spelet (då jag köpte ARMA 2 igår efter ett jävla rage anfall efter att ha spelat skiten WarZ)

Vi har precis kommit igång och lootat på oss en del vapen so we're pretty good to go atm.

Men bara säg till!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Why hello there :3

Jag och en tysk polare lirar för tillfället, men vi letar fler, the more the merrier. Håller fortfarande på att komma igång med spelet (då jag köpte ARMA 2 igår efter ett jävla rage anfall efter att ha spelat skiten WarZ)

Vi har precis kommit igång och lootat på oss en del vapen so we're pretty good to go atm.

Men bara säg till!

Spelar det också men har lagt det åt sidan brist av att spela med andra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...