Jump to content

Day Z - zombieöverlevnad till Arma 2!


Jacker
 Share

Recommended Posts

Grymt kul att lira idag (& mumble).

Jag och en vän repade en buss, och började cruisa östkusten, plockade upp en annan kompis på vägen.

Två timmar senare var vi totalt 5 somalier som gled piratbussen och raidade det vi behövde och ville ha.

Bussen är nu fullsmockad med reservdelar, mat, dryck, medicin och ammunition.

Älskar organiserat spel!

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De borde fixa en PvE så man slapp såna idioter. De förstör spelet.

Det ger ju bara en hel del spänning!

Däremot borde det finnas fler fördelar med att samarbeta, eller fler nackdelar att mörda någon.

Någon här som är sugen på att lira? Har skype och mumble, men kan ordna annat program om det är så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De borde fixa en PvE så man slapp såna idioter. De förstör spelet.

PvPn är rolig för att det skapar spänning. Man blir paranoid och det känns osäkert. Men det verkar vara folk som fuskar och liknande nu. Hur vanligt det är kanske är lite svårt att säga men det är otroligt tråkigt att det börjat komma fuskare.

Har mött några som samarbetar, men i dagens läge går det inte att lita på folk. Därför att döda ett alternativ för överlevnad. Att spela i stor grupp är iaf sjukt kul!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En annan sak som är irriterande när det gäller PVP. När det är mörkt så sätter folk oftast upp brightness och gamman på fullt. Då blir det lättare och se. Skulle vara mycket ballare om det var kolsvart som normalt för alla. Nu måste man spela så för att alla andra gör det. Blivit skjuten så många gånger av folk som ser mer än vad jag gör.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En annan sak som är irriterande när det gäller PVP. När det är mörkt så sätter folk oftast upp brightness och gamman på fullt. Då blir det lättare och se. Skulle vara mycket ballare om det var kolsvart som normalt för alla. Nu måste man spela så för att alla andra gör det. Blivit skjuten så många gånger av folk som ser mer än vad jag gör.

Nightvision <3

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite sugen på detta räcker det bara att ladda ner ArmA 2 gratis versionen på steam o köra? Eller måste jag ha den senaste epacket till det hela?

Combined Operations behöver du. Arma II free + Arrowhead, funkar också.

Om du kör med Arma II free, så får du lågupplösta texturer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...