Jump to content

Vilken dag skulle du helst vilja plocka bort?


Mark
 Share

  

35 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vilken dag tycker du är den absolut värsta på hela veckan och som du helst är utan?

Tänk nu inte på konsekvenserna, t.ex om man plockar bort söndag så skulle det ju bli fredag, lördag, måndag. Men nu struntar vi i sådant!

Själv hatar jag söndagar. Dagen före ännu en vecka av slit och släng. Fast egentligen är jag lite kluven till det, eftersom att jag jobbar helg ibland så är jag ledig måndagar ibland. Så i de fallen så är söndagar helt okej. But still, söndagar är värst.

Redigerad av Mark
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle plocka bort söndag 16:00 - måndag 16:00. Söndag kväll går man bara runt och våndas över måndagen, och måndagens skol-/arbetsdag är skitajobbig eftersom det är första efter helgen.

Men om man bara får välja dag så tar jag söndagen, trots att man är ledig så är den jobbigare än måndagen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Torsdag vill jag se fara och brinna i helvetet!

För så länge jag kan minnas har Torsdagar alltid varit EXTREMT JÄVLA TRÅKIGA!!!!

När man var mindre så bestämde alltid mina föräldrar nånting efterblivet på Torsdagar vilket gjorde dagarna långtråkiga!

I skolan gick man alltid längst PÅ TORSDAGAR VILKET GJORDE MIG SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!

Nu ser jag bara Torsdag som en onödig och jävligt tråkig dag, döda den tack!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Torsdag vill jag se fara och brinna i helvetet!

För så länge jag kan minnas har Torsdagar alltid varit EXTREMT JÄVLA TRÅKIGA!!!!

När man var mindre så bestämde alltid mina föräldrar nånting efterblivet på Torsdagar vilket gjorde dagarna långtråkiga!

I skolan gick man alltid längst PÅ TORSDAGAR VILKET GJORDE MIG SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!

Nu ser jag bara Torsdag som en onödig och jävligt tråkig dag, döda den tack!

Jag har alltid tyckt att torsdagar är ganska bra dagar. Helgen står för dörren, det serveras pannkaka, i skolan hade vi ofta bild (=favoritämnet) på torsdagar och när jag var liten visades alltid Rederiet på torsdagar. Torsdagar är najs. yes_1207142_1.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...