Jump to content

Battlefield 3


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Vi som spelar BF3 är

Battlefield 3 PC:

Wu Zi Mu: Ylex

SilentViper: Gurkan02

Kobbe: Kobbe_gve

Adrian G: Creepycruel

Sniper: Bearzerk

Mark: MarkyPV

Felshoe: Felshoe

MrNoNja: Nonanin

ZcruweN: McGg

Boomer: Boomerino

StellHell: StellHell

Eudoros: Tendens725

ExploSive: Tumadree

Kebab: Antehoff

Battlefield 3 PS3:

Karatemorfar: ChristianMattson

RavenE: RavvenE

Comfy: Comfaj

StellHell: StellHell

Battlefield 3 Xbox 360:

Sniper: Sniper

Simonracer: Sgt Elochai

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det brukar kunna vara så i betaversioner, vettu. :mf_doof:

Men sen är det ju DICE också. Så vi kan väl gott kalla spelet beta tills dess att spelet varit ute i lite drygt ett halvår.

Man får ta och hoppas att de har dedikerat en stor del av teamet till att optimera serversidan. Lite buggar kan jag väl gå med på, men absolut inte lagg från servern.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det brukar kunna vara så i betaversioner, vettu. :mf_doof:

Jajaja.

Bara för PC va? Har inte sett den mapen på PS3 iaf.

Stämmer. De hade tydligen uppe den banan för att kunna stresstesta och optimera servrarna, så det var väl egentligen inte konstigt att allting buggade ur totalt. Men det var tråkigt att inte kunna pröva på det ordentligt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför kan jag inte förhandsboka detta på game? När jag har skrivit in mitt kortnummer och sånt skit sen står det att det inte kunde verifieras mitt visa kort. Loggade in på banken och gjorde det där verifierings saken by visa så mitt kort är kopplad till näthandel men får ändå fel när jag ska göra beställningen? Är det för det står fortfarande visa ungdom? Fast jag har uppgraderat till nya kortet som är svart/gul/orange

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför kan jag inte förhandsboka detta på game? När jag har skrivit in mitt kortnummer och sånt skit sen står det att det inte kunde verifieras mitt visa kort. Loggade in på banken och gjorde det där verifierings saken by visa så mitt kort är kopplad till näthandel men får ändå fel när jag ska göra beställningen? Är det för det står fortfarande visa ungdom? Fast jag har uppgraderat till nya kortet som är svart/gul/orange

Har du visa ungdom är det säkert därför..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...