Jump to content

Battlefield 3


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Battlefield 3 PC: Gtasajtennamn + nickname i Origin.

Wu Zi Mu = Ylex

SilentViper = Gurkan02

Explosive

Kobbe

Adrian G = Creepycruel

Sniper = Bearzerk

Mark = MarkyPV

Felshoe = Felshoe

MrNoNja = Nonanin

ZcruweN = McGg

Boomer = Boomerino

Battlefield 3 PS3: Gtasajtennamn + PSN-nick.

Karatemorfar - ChristianMattson

RavenE - RavvenE

Comfy - Comfaj

Battlefield 3 Xbox 360: Gtasajtennamn + Xbox gamertag.

Simonracer = Sgt Elochai

:>

Oj måste ha missat ditt namn i listan nånstans men lägger till dig på Origin samt på första sidan.

Btw vilka är med på att skapa en GTAsajten platoon?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, men tio rundor i rad så blir det ändå lite långrandigt.

@SilentViper: Jag säger inte att banan är tråkig/dålig, jag säger bara att jag hade gärna varvat den med 2-3 banor till.

Ja jo jag förstår visst det hade ju vart lite roligare med flera banor.

ZcruweN håller med så jävla drygt att se folk sitta i spawn och campa när man spawnas BAM du är död. Sen hatar jag spelets balansering ena laget kan va 10 pers och det andra kan det sitta 15-16 pers i flera rundor. Dem borde fixa balanseringen för lagen så det inte är 5-6 spelare mer i ena laget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jo jag förstår visst det hade ju vart lite roligare med flera banor.

ZcruweN håller med så jävla drygt att se folk sitta i spawn och campa när man spawnas BAM du är död. Sen hatar jag spelets balansering ena laget kan va 10 pers och det andra kan det sitta 15-16 pers i flera rundor. Dem borde fixa balanseringen för lagen så det inte är 5-6 spelare mer i ena laget.

Det problemet har jag aldrig haft på ps3. Båda lagena har nästan alltid varit fulla :)

En sak jag hatar är att man inte kan spela med en kompis o vara i samma lag och prata med varandra -.-

Provade med en kompis flera gånger vi var i samma scout (Stavning?) men när vi joinade ett spel så hamlar vi i olika lag och kan inte töla med varandra -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Battlefield 3 PC: Gtasajtennamn + nickname i Origin.

Wu Zi Mu = Ylex

SilentViper = Gurkan02

Explosive

Kobbe = kobbe_gve

Adrian G = Creepycruel

Sniper = Bearzerk

Mark = MarkyPV

Felshoe = Felshoe

MrNoNja = Nonanin

ZcruweN = McGg

Boomer = Boomerino

Battlefield 3 PS3: Gtasajtennamn + PSN-nick.

Karatemorfar - ChristianMattson

RavenE - RavvenE

Comfy - Comfaj

Battlefield 3 Xbox 360: Gtasajtennamn + Xbox gamertag.

Simonracer = Sgt Elochai

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

N00b fråga nu hur skriver man i ingame chatten har kollat keybindings och kontrollerna men hittar inget hur man skriver ingame.

EDIT: När jag går in på min battlelog profil och ska kolla vänner så står det Found 5 origin friends. Men jag kan inte importera vännerna. När jag kommer fram till att man ska importera vänner från Origin kontot till sin profil eller vad man nu ska säga så går det inte. Ser bara en vän som man kan importera men inte hela min lista hur fixar jag det?

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gah fyfan vad jag hatar dessa jävla campers som ska stå och campa överallt speciellt vid fucking spawn pointen! Hoppas vid full versionen det kommer finnas anti camp saker samt bättre balansering till lagen nu senast när jag körde då var vi 9 styckna mot 14 och det finns ju ingen balansering vad jag vet. Såg att en joinade under matchen vi var som sagt 9 när dem var 14 så vart dem plötsligt 15 styckna med han som hoppade in i matchen.

Omöjligt att spela som Attackers på metro banan om man inte lägger upp nån taktik men går ju inte om man har inkompetenta lagkamrater som springer runt som höns frag kåta jävlar.

På tal om buggar är det fler som har råkat ut för denna glitch när man kryper man sugs under marken så man ser fienden? Samt buggen som gör att man kan inte planta bomben på nån av objekten

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ägde den enda matchen jag spelade. Var lite för lätt med sniper i tunnelbanebanan. Körde också med pistol ett tag, jag vann mot folk som hade automatvapen.

Tycker faktisk det är lite för buggit för en beta. Dom kan ju omöjligt inte veta om alla buggar.

Sniper är ju helt meningslöst med det jävla "scope glare" lyser ju lika mycket som ficklampan -.- Hoppas verkligen att dom tonar ner det till det riktiga spelet.

Betan ska tydligen vara en väldigt gammal build har dom skrivit på twitter, så det är därför det är så många buggar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha gud vad det känns skönt att bli fusk anklagad :lol: Om ni ser nån spelare som heter Vlad11XIII nånting så kommer han fusk anklaga er själv så vart jag det typ 3 gånger av han :rolleyes:

Första gången när jag spelade som attacker på metro så såg jag han springa bland buskarna så sköt jag han vilket jävla liv det vart på han.

Sen dem två andra gångerna jag dödade han så ja då drog helvetet igång för han haha så han leftade. Känns så skönt att bli fusk anklagad :rolleyes:

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha gud vad det känns skönt att bli fusk anklagad :lol: Om ni ser nån spelare som heter Vlad11XIII nånting så kommer han fusk anklaga er själv så vart jag det typ 3 gånger av han :rolleyes:

Första gången när jag spelade som attacker på metro så såg jag han springa bland buskarna så sköt jag han vilket jävla liv det vart på han.

Sen dem två andra gångerna jag dödade han så ja då drog helvetet igång för han haha så han leftade. Känns så skönt att bli fusk anklagad :rolleyes:

haha jo jag blev de oxå. men nu spelar vi i samma klan. :)
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...