Jump to content

Ny trådstartardag?


Umberto
 Share

Recommended Posts

Skrivet (redigerad)

everything_went_better_than_expected_1210302_0.jpg

Jag håller med Henkibojj, det här var verkligen lyckat. Forumet fick drygt 20 nya trådar vilket betyder att vi överträffade vår målsättning på 10 trådar med råge. Varma tack och virtuella ryggdunkningar till alla er som deltog och startade en tråd under gårdagen! Det är fint att se att det fortfarande finns folk som bryr sig om forumet och är beredda att göra en liten insats för det. Det enda "bekymret" med det här är att det har kommit så många nya trådar att man inte hunnit svara ens i hälften. :bigsmile:

Redigerad av Umberto
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag har lite funderingar kring är att jag tyckte mig se de allra flesta trådarna skapas i Loungen.

Och att de flesta just var Lounge-material med lite mindre diskussionsunderlag.

Trist att vi inte har den där driven som krävs för att starta Allmänt-värdiga trådar. (fanns några såna också!)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag har lite funderingar kring är att jag tyckte mig se de allra flesta trådarna skapas i Loungen.

Och att de flesta just var Lounge-material med lite mindre diskussionsunderlag.

Trist att vi inte har den där driven som krävs för att starta Allmänt-värdiga trådar. (fanns några såna också!)

En sak i taget, kanske :) Nu återstår att se ifall aktiviteten skapat aktivitet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag har lite funderingar kring är att jag tyckte mig se de allra flesta trådarna skapas i Loungen.

Och att de flesta just var Lounge-material med lite mindre diskussionsunderlag.

Trist att vi inte har den där driven som krävs för att starta Allmänt-värdiga trådar. (fanns några såna också!)

Jag var inställd på att försöka skapa en tråd med lite bättre diksussionsunderlag och placera i allmänt, jag hade flera idéer i huvudet - men när dagen sedan kom stod det still och jag fick istället köra på en toalettpapperstråd i Loungen. sad_1182040_0.gif

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...

Jag är knappast ensam om att tycka att forumet stagnerat en smula en hel del den senaste tiden, möjligtvis pga alla avbrott vi har haft. Så vad sägs om att försöka kickstarta forumhjärtat med en ny trådstartardag? Det var ju ganska lyckat senast det begav sig. Om vi kör en ts-dag i helgen skulle det boosta forumet lämpligt inför GTAV-trailern nästa vecka. Bara ett förslag.

Once more unto the breach?

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är knappast ensam om att tycka att forumet stagnerat en smula en hel del den senaste tiden, möjligtvis pga alla avbrott vi har haft. Så vad sägs om att försöka kickstarta forumhjärtat med en ny trådstartardag? Det var ju ganska lyckat senast det begav sig. Om vi kör en ts-dag i helgen skulle det boosta forumet lämpligt inför GTAV-trailern nästa vecka. Bara ett förslag.

Once more unto the breach?

I'm in.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle starta en tråd idag, men lyckades glömma bort den (som ungefär varje dag alltså). Skrev nu ner på en post-it att jag fanimig ska komma ihåg vad det var och att jag ska posta skiten i helgen!

Alltså, det är ju inte bestämt att det blir något, jag framförde det mest som ett förslag. Lite större uppslutning vill jag dock se för att det ska bli av. Jag kom förresten ihåg att det är Halloween i helgen men det kanske gör det samma.. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han får väl posta tråden även om det inte är en ts-dag? ;)

Tyvärr inte, trådar får endast startas på trådstartardagar. Det står i grundlagen.

Kan vi inte köra trådstartardagen nästa helg då?

Ja, det skulle väl bli bäst - och då får folk lite tid att förbereda sig. Om vi säger att ts-dagen är söndag 6.11, vilka kan då "garantera" (såvida inte något oförutsett inträffar) att bidra med en tråd? Det behövs ca 10 garanterade deltagare för att projektet ska bli av.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...