Jump to content

Ny trådstartardag?


Umberto
 Share

Recommended Posts

Jag förstår inte varför vi ska ha just trådstartardagar?

Är forumiterna för rädda för att starta nya tråda annars? Ni får verkligen ursäkta mig men jag förstår inte varför vi ska ha en specifik dag där folk börjar starta trådar!

Om detta har med inaktiviteten på forumet att göra så är det att ni måste göra en ändring, en officiell trådstartardag kommer inte hjälpa. Kanske för stunden, men sen när vi har haft den då?

Ska alla krypa tillbaka till sina bon och kolla på när forumet glider tillbaka till inaktiviteten igen?

Istället för att uppmuntra om en dag, uppmuntra om _ALLA_ dagar.

Ni får verkligen ursäkta mig, men jag finner det är oerhört konstigt att just _EN_ dag ska vara en trådstartardag när _ALLA_ borde vara det istället!

Over and out!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår inte varför vi ska ha just trådstartardagar?

Är forumiterna för rädda för att starta nya tråda annars? Ni får verkligen ursäkta mig men jag förstår inte varför vi ska ha en specifik dag där folk börjar starta trådar!

Om detta har med inaktiviteten på forumet att göra så är det att ni måste göra en ändring, en officiell trådstartardag kommer inte hjälpa. Kanske för stunden, men sen när vi har haft den då?

Ska alla krypa tillbaka till sina bon och kolla på när forumet glider tillbaka till inaktiviteten igen?

Istället för att uppmuntra om en dag, uppmuntra om _ALLA_ dagar.

Ni får verkligen ursäkta mig, men jag finner det är oerhört konstigt att just _EN_ dag ska vara en trådstartardag när _ALLA_ borde vara det istället!

Over and out!

Man måste börja försiktigt! Börja bryta sin rädsla lite åt gången!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår inte varför vi ska ha just trådstartardagar?

Är forumiterna för rädda för att starta nya tråda annars? Ni får verkligen ursäkta mig men jag förstår inte varför vi ska ha en specifik dag där folk börjar starta trådar!

Om detta har med inaktiviteten på forumet att göra så är det att ni måste göra en ändring, en officiell trådstartardag kommer inte hjälpa. Kanske för stunden, men sen när vi har haft den då?

Ska alla krypa tillbaka till sina bon och kolla på när forumet glider tillbaka till inaktiviteten igen?

Istället för att uppmuntra om en dag, uppmuntra om _ALLA_ dagar.

Ni får verkligen ursäkta mig, men jag finner det är oerhört konstigt att just _EN_ dag ska vara en trådstartardag när _ALLA_ borde vara det istället!

Over and out!

Det finns många medlemmar som är lite... "blyga" (haha) och inte "vågar" starta trådar, medlemmar som inte normalt startar trådar - att då göra trådstartandet till ett gemensamt projekt underlättar. Vidare finns det medlemmar, däribland jag, som har massor av trådidéer som man "borde" starta men man orkar aldrig dra tummen ur röven och få det gjort, en ts-dag kan göra att sådana trådar äntligen realiseras. Aktivitet skapar aktivitet och vice versa - det har vi sett många gånger, när forumet är aktivt alstrar den aktiviteten ytterligare aktivitet. Givetvis är projekt av den här typen ett tecken på en kritisk situation men det är åtminstone ett litet försök att hjälpa forumet - bättre än att inte göra något alls och samtidigt ett kul arrangemang. Jag tänkte att det skulle vara lämpligt att försöka boosta forumet nu i samband med GTA V-launcen och försöka ta vara på den uppståndelse den skapar.

Men, men - det verkar dock inte bli något av det här iaf. No threads for you! :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tänkte att det skulle vara lämpligt att försöka boosta forumet nu i samband med GTA V-launchen och försöka ta vara på den uppståndelse den skapar.

Jag tror och hoppas att boosten kommer automatiskt iom att V vs IV är ett stort hopp som intresserar både nya och äldre. Att äldre får större intresse för GTA-delarna kommer också smitta av sig i de övriga delarna och att vi som helhet får ett lite mer aktivt forum.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror och hoppas att boosten kommer automatiskt iom att V vs IV är ett stort hopp som intresserar både nya och äldre. Att äldre får större intresse för GTA-delarna kommer också smitta av sig i de övriga delarna och att vi som helhet får ett lite mer aktivt forum.

Jag hoppas att du har rätt men jag tvivlar, jag tror den aktivitetsökningen främst koncentrerar sig till GTA-forumen. Även om den sprider sig till andra forum skulle boosten bli större om vi körde en ts-dag samtidigt. Men vi får se.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...