Jump to content

GTAsajtens forum


kicken
 Share

Recommended Posts

Han, Rabarben och någon/några till har från mig livstids portning från detta forum iom. det stora bråket som utbrast för ett par år sedan.

Ah, borde ha varit under tiden jag var bannad, har inget minne av det.

Umberto: vad, att göra mig hedersmedlem?

Skoja... .. . .. ...

Edit. Shit, det var ju en bra idé. Får jag bli hedersmedlem?

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säg aldrig aldrig! :whistling: Just nu har vi ett mycket viktigare ärende på agendan i modkåren men när det är avklarat ska jag ta tag i den här saken.

Gört! Det är alldeles för lite spänningar på forumet, och när man läser tråden som okka postade, samt det Stellhell postade, inser man att han skulle kunna bidra med mycket skoj.

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förvånansvärt att det som jag kommer ihåg starkast, och som berörde mig känslomässigt, inte har tagits upp här. Och jag tror att det, åtminstone till viss del, påverkade hur forumet skulle komma att se ut längre fram. Tror inte ens att vi hade haft forumet kvar om den där grejen inte hade hänt.

Glömmer aldrig den där känslan man fick den där morgonen när man loggar in och möttes av den där texten.

Och flera dagar efter, totalt stilla.

Kunde verkligen känna den där bekanta tryckande känslan som alltid infinner sig när folk inte riktigt vet hur de skall bete sig...

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gört! Det är alldeles för lite spänningar på forumet, och när man läser tråden som okka postade, samt det Stellhell postade, inser man att han skulle kunna bidra med mycket skoj.

Egentligen.. Ändå kul att släppa in pKz igen bara för att få bli sur över internet igen.

Vice.: vad snackar du om?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antar att Vice pratar om forumkraschen som skedde i slutet av 2005. Forumet var väl nere minst ett par veckor, om inte fler, ifall jag minns rätt och posts från säkert en månad tillbaka försvann i kraschen.

Om jag inte minns fel så har det redan tagits upp i den här tråden? Eller så togs det upp i den gamla tråden. När jag tänker efter så var det i gamla tråden, Kebab tog upp det och jag försökte bekräfta årtal utan att lyckas.

Men idag är mitt minne bättre och den stora kraschen skedde -05.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den jag vet led mest av Det Stora Ban-Slaget är HOWHOW, tror att han fortfarande skulle uppskatta att bli obannad. Ärligt talat så var hans ban obefogad redan från början men för att citera Tweak så är det ju (tyvärr) så att internet-nemesisar sätter djupa spår hos vissa...

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den jag vet led mest av Det Stora Ban-Slaget är HOWHOW, tror att han fortfarande skulle uppskatta att bli obannad. Ärligt talat så var hans ban obefogad redan från början men för att citera Tweak så är det ju (tyvärr) så att internet-nemesisar sätter djupa spår hos vissa...

Vad blev han bannad för?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Okka, nej det var värrre än så han skrev som rubrik uppe på bannern.

Men ja, det var det jag menade. När hans far gick bort helt plötsligt.

Hela forumet gjorde ju en störtdykning, och ingen visste vad som skulle hända. Tog flera månader innan Mr H yttrade sig och berättade hur framtiden skulle se ut...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Okka, nej det var värrre än så han skrev som rubrik uppe på bannern.

Men ja, det var det jag menade. När hans far gick bort helt plötsligt.

Hela forumet gjorde ju en störtdykning, och ingen visste vad som skulle hända. Tog flera månader innan Mr H yttrade sig och berättade hur framtiden skulle se ut...

Om det då ska stå i första posten borde det väl stå någonting i stil med att "Hultenius lägger ner GTASajten.com på grund av personliga skäl, men väljer att fortsätta stödja GTASajtens Forum. Gamla trogna mods blir Admins", bla bla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...