Jump to content

GTAsajtens forum


kicken
 Share

Recommended Posts

Jag har ingen aning om varför, men när jag kopierar in nytt material i förstainlägget hänger bara nya länkar med! Alla gamla länkar hänger aldrig med. Således måste jag länka om allting manuellt, vilket tar alldeles för lång tid. Har dock gjort det nu.

Kan man inte trycka på någon knapp så HTML-kod kommer upp i editorn?

Får du inte fram BBcode i textrutan när du citerar folk?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Corleone begår självmord

Forumiten Corleone bestämmer sig tragiskt nog att livet på jorden inte är någonting för honom och begår självmord en tidig morgon. Innan han lämnar skriver han ett sista inlägg om sin depression.

VA?!

Är det sant. Hur då? Varför. Minns nn brev men la ingen notis om det. Hur vet ni att han tog livet av sig. Fan vad hemskt! Info tack!

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där är ju BBcode, det borde ju bara var att kopiera folks länkar.

Ja, alltså att kopiera länkar fungerar. Men när jag kopierar hela texten (inklusive länkarna som finns i titlarna när man klickar på dem) så försvinner inte titeln, men länken "i titeln" försvinner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Maimstreams inlägg:

Ett av Corleones sista inlägg (inte ett avskedsbrev som man kan tro när man läser i förstaposten i tråden) där han pratar självmord:

Vill även minnas att P-C bekräftade självmordet en stund efteråt eftersom han av slump hade fått höra det via vänners vänner eller liknande.

:(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, alltså att kopiera länkar fungerar. Men när jag kopierar hela texten (inklusive länkarna som finns i titlarna när man klickar på dem) så försvinner inte titeln, men länken "i titeln" försvinner.

Titel? Syftar du på länktexten?

I sådana fall var det ju en annan femma, då får folk helt enkelt sluta döpa länkarna. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vicke Ecks ursäkter/bortförklaringar/försök att få in fokus på annat är nästan roligare än ägningen i sig. :lol: Bläddra några sidor framåt där så får ni se.

Ingen storm ok?

Haha, så sant. "Men ingen storm ok?" upprepat flera gånger. Hahaha! Men vafan fatta hur pinsamt. :o

Och Kicken, ändra i titeln. Jag runkade aldrig i cam för någon och det var bara tjejer jag sökte. Det var nog pinsamt nog ändå, haha.

2009

VickeX drar upp diskussionen om en ny svensk GTA-sida och efter lite diskussion kommer Umberto med ett förslag om att göra en svensk GTA-wiki. Medlemmarna håller med och wikin startas inom 3 dagar.

http://www.gtasajten.com/svensk-gta-wiki-47183/page__hl__s%F6kord...

Jag söker upp den första Song Contest imorgon.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, så sant. "Men ingen storm ok?" upprepat flera gånger. Hahaha! Men vafan fatta hur pinsamt. :o

Och Kicken, ändra i titeln. Jag runkade aldrig i cam för någon och det var bara tjejer jag sökte. Det var nog pinsamt nog ändå, haha.

2009

VickeX drar upp diskussionen om en ny svensk GTA-sida och efter lite diskussion kommer Umberto med ett förslag om att göra en svensk GTA-wiki. Medlemmarna håller med och wikin startas inom 3 dagar.

http://www.gtasajten.com/svensk-gta-wiki-47183/page__hl__s%F6kord...

Jag söker upp den första Song Contest imorgon.

Står ju klart och tydligt att du söker kille, ingeting om någon tjej.

Gta-wiki'n borde bli tillagd tycker jag också! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Står ju klart och tydligt att du söker kille, ingeting om någon tjej.

Gta-wiki'n borde bli tillagd tycker jag också! :)

Står ju klart och tydligt ingenting alls om vad jag sökte över huvud taget, då kan man inte bara bestämt skriva vad ni tror att jag sökte efter. Jag själv vet väl varför jag var där, för tjejer, och är inte det väl tänkbart att man som en dum oskuld 14åring söka tjejer på en sexchatt? Är man dum nog att vara där och chatta så kan man lika väl vara dum nog och glömma att skriva att man söker efter tjejer.

Allra helst inte vilja ha det i första posten över huvud taget, som ni kanske förstår. Hur viktigt är det för er att förnedra mig ännu mer?

Äh. Jag tror att vi alla vet vart det här leder till...

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Står ju klart och tydligt ingenting alls om vad jag sökte över huvud taget, då kan man inte bara bestämt skriva vad ni tror att jag sökte efter. Jag själv vet väl varför jag var där, för tjejer, och är inte det väl tänkbart att man som en dum oskuld 14åring söka tjejer på en sexchatt? Är man dum nog att vara där och chatta så kan man lika väl vara dum nog och glömma att skriva att man söker efter tjejer.

Allra helst inte vilja ha det i första posten över huvud taget, som ni kanske förstår. Skulle det gå att ordna, Kicken? Hur viktigt är det för er att förnedra mig ännu mer?

Äh. Jag tror att vi alla vet vart det här leder till...

Bilden är borta så du kan vara lugn nu.

Jovisst, det kan man väll göra antar jag men.. du får ju ta konsekvenserna tycker jag imo.

Nej, det är klart du inte vill ha det där och det förstår jag, men till exempel renard tror jag inte vill ha sin ägdning där heller i så fall.

Blir ju lite halvdant om alla ska välja om man vill ha med det eller inte tycker jag, men det bestämmer kicken som sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är detta GTAsajtens svanesång eller vad? Ska inte störa men några saker måste jag anmärka på:

-Spamforumets stängning och n0fs bildande var 2003, inte 2002.

-Stora (större?) Pixelcity-trådar fanns långt innan 2007.

-eRepublik. Håller inte med om att Pakistan-invasionen var avgörande för att vi slutade spela. Efter den hade vi ju små planer på att flytta till något annat glesbefolkat land (Sydafrika?) och börja om. De flesta slutade dock för att det var ett tråkigt och enformigt spel.

-En aning osmakligt att ta med någons självmord vid sidan om mundar, aprilskämt och dämpningspapper. Min åsikt.

-Överdriv inte 2010-uppgraderingens betydelse. Den var, när det kommer till kritan, inte mycket mer än en kosmetisk förändring. Tyvärr!

edit:Tråden borde förresten ligga i GTASajten-Forumet, inte här.

Redigerad av Umberto
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är detta GTAsajtens svanesång eller vad? Ska inte störa men några saker måste jag anmärka på:

-Spamforumets stängning och n0fs bildande var 2003, inte 2002.

-Stora (större?) Pixelcity-trådar fanns långt innan 2007.

-eRepublik. Håller inte med om att Pakistan-invasionen var avgörande för att vi slutade spela. Efter den hade vi ju små planer på att flytta till något annat glesbefolkat land (Sydafrika?) och börja om. De flesta slutade dock för att det var ett tråkigt och enformigt spel.

-En aning osmakligt att ta med någons självmord vid sidan om mundar, aprilskämt och dämpningspapper. Min åsikt.

-Överdriv inte 2010-uppgraderingens betydelse. Den var, när det kommer till kritan, inte mycket mer än en kosmetisk förändring. Tyvärr!

edit:Tråden borde förresten ligga i GTASajten-Forumet, inte här.

Jag utgår nästan enbart efter vad som skrivits i tråden! Måste ha missat att det tydligen funnits större PC-trådar (vet inte ens vad det är) och beskrivningen till eRepublik var ganska överdriven, det känner jag till! Men jag skall ändra lite småsaker tills nästa gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Även jag kan tycka att det är jävligt smaklöst att ha med Corleones självmord i förstaposten.

Umberto nämnde redan det. Kommer ta bort beskrivningen, men tycker titeln skall finnas kvar.

Handlar dock fortf. om historia. Den enda anledningen varför det inte passar in är eftersom det kryllar av "roliga" ögonblick. Inte så att man raderar något så stort från vad det än handlar om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bilden är borta så du kan vara lugn nu.

Jovisst, det kan man väll göra antar jag men.. du får ju ta konsekvenserna tycker jag imo.

Nej, det är klart du inte vill ha det där och det förstår jag, men till exempel renard tror jag inte vill ha sin ägdning där heller i så fall.

Blir ju lite halvdant om alla ska välja om man vill ha med det eller inte tycker jag, men det bestämmer kicken som sagt.

Nej det förstås, men det känns lite mer inskränkande på mitt privatliv än att bara bli ägd av någon online.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det förstås, men det känns lite mer inskränkande på mitt privatliv än att bara bli ägd av någon online.

Så du menar att du har men av detta? Det är väl ingen som är stolt över dumma saker man gjort i sin ungdom, men det är ju inget man bryr sig om på äldre dar?

Jag har själv lyckats göra något så idiotiskt som att ragga upp en brud på snyggast.se när det var inne (2002'ish) och fick den dumma idén att skicka en bild på den förnäme. Det ska ju då tilläggas att det inte var det som var det pinsamma, utan att jag samma dag jag laddade upp bilden fick ett mail från ägaren av bildhosten som snällt bad mig hålla mina intima delar till mig själv för att bilder lätt kan komma på villovägar. Snäll som han var raderade han bilden från hosten så ingen större skada skedde.

Detta är inget jag skulle tycka vara pinsamt nu om någon skulle dra upp det, även om det var det då. Det är historia helt enkelt.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Umberto nämnde redan det. Kommer ta bort beskrivningen, men tycker titeln skall finnas kvar.

Handlar dock fortf. om historia. Den enda anledningen varför det inte passar in är eftersom det kryllar av "roliga" ögonblick. Inte så att man raderar något så stort från vad det än handlar om.

Titeln ska inte alls finnas kvar. Det handlar inte alls "fortf. om historia", det handlar om en människas liv, det har ingenting med GTAsajten att göra.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...