Jump to content

GTAsajtens forum


kicken
 Share

Recommended Posts

Så du menar att du har men av detta? Det är väl ingen som är stolt över dumma saker man gjort i sin ungdom, men det är ju inget man bryr sig om på äldre dar?

Jag har själv lyckats göra något så idiotiskt som att ragga upp en brud på snyggast.se när det var inne (2002'ish) och fick den dumma idén att skicka en bild på den förnäme. Det ska ju då tilläggas att det inte var det som var det pinsamma, utan att jag samma dag jag laddade upp bilden fick ett mail från ägaren av bildhosten som snällt bad mig hålla mina intima delar till mig själv för att bilder lätt kan komma på villovägar. Snäll som han var raderade han bilden från hosten så ingen större skada skedde.

Detta är inget jag skulle tycka vara pinsamt nu om någon skulle dra upp det, även om det var det då. Det är historia helt enkelt.

Nej det är klart. Men om det ska stå kvar skulle det åtminstone vara trevligt om titeln och beskrivningen justeras lite så att den är mer sanningsenlig. "Raggar på sexchatt" is enuff, då det som tur var aldrig blev någonting. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Titeln ska inte alls finnas kvar. Det handlar inte alls "fortf. om historia", det handlar om en människas liv, det har ingenting med GTAsajten att göra.

Nu vet jag inte hur pass aktiv han var men han var väl ändå en del av forumet? Tycker själv inte att det spelar någon roll.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu vet jag inte hur pass aktiv han var men han var väl ändå en del av forumet?

Jo, det var han. Jag är också en medlem på forumet men händelsen var inte en del av forumet, på samma sätt som om jag skulle bli rullstolsbunden och ni på forumet skulle få reda på det, så är det fortfarande någonting som rör mig som privatperson och inte forumet. För vad det är handlar om är FORUMETS historia, inte de personer som utgör forumets privata historia.

Hoppas jag var tydlig nog med all kursivering. Vill bara få fram att det är två helt skilda saker. Hade händelsen dock haft någonting att göra med GTAsajten så hade det väl varit mer befogat, men nu är det bara korkat att ha med.

edit. On another note:

Då Pico och Crice tog pKzs signatur och avatar, och konsekvenserna av det, har jag för mig blev rätt "stort".

edit2. Hittade!: Här!

Redigerad av okka
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, det var han. Jag är också en medlem på forumet men händelsen var inte en del av forumet, på samma sätt som om jag skulle bli rullstolsbunden och ni på forumet skulle få reda på det, så är det fortfarande någonting som rör mig som privatperson och inte forumet. För vad det är handlar om är FORUMETS historia, inte de personer som utgör forumets privata historia.

Hoppas jag var tydlig nog med all kursivering. Vill bara få fram att det är två helt skilda saker. Hade händelsen dock haft någonting att göra med GTAsajten så hade det väl varit mer befogat, men nu är det bara korkat att ha med.

edit. On another note:

Då Pico och Crice tog pKzs signatur och avatar, och konsekvenserna av det, har jag för mig blev rätt "stort".

edit2. Hittade!: Här!

Åh, pKz.. Är ju inget att sopa under mattan med att jag aldrig gillade den idioten. Han skrev mail till mig på Facebook för nån vecka sen. Fortfarande lika Jävla dryg, kändes skönt att äga upp honom igen när han ville visa sig duktig.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då Pico och Crice tog pKzs signatur och avatar, och konsekvenserna av det, har jag för mig blev rätt "stort".

edit2. Hittade!: Här!

Det där är ett stycke guld! :D

Edit: att han inte nämnde sin flickvän i den tråden är snudd på obegripligt!

Redigerad av Kebab
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, pKz.. Är ju inget att sopa under mattan med att jag aldrig gillade den idioten. Han skrev mail till mig på Facebook för nån vecka sen. Fortfarande lika Jävla dryg, kändes skönt att äga upp honom igen när han ville visa sig duktig.

Tro mig, han var lika jävla dryg irl också. Vi bestämde oss för att ses (eftersom vi bor inte så långt ifrån varandra) han fick mitt nummer, han ringde 24/7 och undra alltid vad jag gjorde, och alltid var det nånting om hans flickvän också!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, pKz.. Är ju inget att sopa under mattan med att jag aldrig gillade den idioten. Han skrev mail till mig på Facebook för nån vecka sen. Fortfarande lika Jävla dryg, kändes skönt att äga upp honom igen när han ville visa sig duktig.

161825_567503074_4038541_q_1205216_0.jpg Emil Eriksson den 4 mars kl. 12:57

hows life? kikade igenom gamla tråden vi bråkade i och minns att det var någon som sa att jag inte skulle lyckas i livet.

Bor just nu i egen lägenhet med min kära flickvän, har precis fixat heltidsjobb som taxichaufför i gävle & ska om några månader kika på hus här i närheten. Hur går det själv? Minns själv att något sa att jag aldrig skulle bli något i livet, säger 87:an som fortfarande bor hemma.

Skål & adjö. :)

Stellan StellHell Pettersson den 4 mars kl. 13:05

Heltidsjobb i 4 år, ägare av eget hus på 1½miljon med flickvän och hela köret. Ja, det talar väl sitt klara språk skulle jag vilja säga. Puss på'rej.

161825_567503074_4038541_q_1205216_0.jpg Emil Eriksson den 4 mars kl. 13:06

Men fortfarande skriven hos mossan och fassan eller? :) Upplysning säger emot dig, men visst.

Stellan StellHell Pettersson den 4 mars kl. 13:08

Har inte gjort någon adressändring. Slipper tv-avgiften på det viset. Alla brev jag vill ha kommer hit i vilket fall.

161825_567503074_4038541_q_1205216_0.jpg Emil Eriksson den 4 mars kl. 13:10

Haha har man ett hus på 1.5 mille är väl tv-avgiften det minsta problemet, men visst. :-)

Stellan StellHell Pettersson den 4 mars kl. 13:13

Det är en onödig kostnad när man aldrig tittar på tv.

161825_567503074_4038541_q_1205216_0.jpg Emil Eriksson den 4 mars kl. 13:17

Hoho, joråsatteh.

Stellan StellHell Pettersson den 4 mars kl. 13:22

Men lycka till med din lägenhet och dåligt betalande taxijobb. :)

161825_567503074_4038541_q_1205216_0.jpg Emil Eriksson den 4 mars kl. 13:26

Hellre en bra utbildning & lite klirr i kassan än och jobba som lackare med skitbetyg. (-:

Stellan StellHell Pettersson den 4 mars kl. 13:28

Utbildning för taxiyrket? Tillåt mig gapflabba. 20.000:- i månadslön efter skatt är inte fy skam ska du veta. Synd om dig.

161825_567503074_4038541_q_1205216_0.jpg Emil Eriksson den 4 mars kl. 13:33

Jag håller på läser, eller ja, jag har läst ca hälften utav ekonom-utbildningen på HiG. Ska fortsätta med denna inom kort, så jag är utbildad ekonom om 1-2 år. :C

Stellan StellHell Pettersson den 4 mars kl. 13:46

Kom tillbaka och lek besserwisser om ett par år då.

161825_567503074_4038541_q_1205216_0.jpg Emil Eriksson den 4 mars kl. 13:47

Adjökens.

-------------------------------------

Jag lollar fortfarande över detta.

@Kicks, har inte tid ska till tyskland, brb.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åja, nu ska vi inte ryggdunka ihjäl oss här. Pkz bannades på fullständigt obefogade grunder så det är väl inte konstigt att han blev lite bitter. Håller dock med om att 4-5 år är en lång period att ha en grudge.

Är det någon som har kontakt med honom och vet om han är intresserad av att återvända? Same goes for rabarben.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åja, nu ska vi inte ryggdunka ihjäl oss här. Pkz bannades på fullständigt obefogade grunder så det är väl inte konstigt att han blev lite bitter. Håller dock med om att 4-5 år är en lång period att ha en grudge.

Är det någon som har kontakt med honom och vet om han är intresserad av att återvända? Same goes for rabarben.

Hur kommer det sig att pKz blev bannad, egentligen? Han drog väl på sig någon varning iom. tråden jag länkade, men om man ska tro hans ord hade han inte hade några varningar innan dess (men att han, trots det, var en fullt omtyckt medlem!).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åja, nu ska vi inte ryggdunka ihjäl oss här. Pkz bannades på fullständigt obefogade grunder så det är väl inte konstigt att han blev lite bitter. Håller dock med om att 4-5 år är en lång period att ha en grudge.

Är det någon som har kontakt med honom och vet om han är intresserad av att återvända? Same goes for rabarben.

pKz har ju varit fejkaccare ett bra tag, gästläsare och inloggad som anonym. Förra året (?) så gjorde han bort sig genom att vara inne på chiligr's konto och skriva, vilket jag ganska snabbt kunde lista ut. Ultimatumet var att aldrig logga in på hans konto, eller så skulle hans polares konto också bli bannat. Så jo, pKz vill garanterat tillbaka.

Kommer dock aldrig hända, lifetime-ban vilket han är införstådd på.

Hur kommer det sig att pKz blev bannad, egentligen? Han drog väl på sig någon varning iom. tråden jag länkade, men om man ska tro hans ord hade han inte hade några varningar innan dess (men att han, trots det, var en fullt omtyckt medlem!).

Han, Rabarben och någon/några till har från mig livstids portning från detta forum iom. det stora bråket som utbrast för ett par år sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han, Rabarben och någon/några till har från mig livstids portning från detta forum iom. det stora bråket som utbrast för ett par år sedan.

Yes, jag överlevde den massakern. Minns att Rabarben satt och skrev asmycket till mig på MSN under Bråket. Han ansåg oss vara en skitcool skånsk duo som skulle starta revolution.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...