Jump to content

GTAsajtens forum


kicken
 Share

Recommended Posts

Var det inte ett stort bråk mellan mig och några till vs Stellhell? Han skulle banna alla om inte folk votade att han skulle avgå som admin eller något liknande. Kommer inte ihåg hur stort det var.

Vet inte om du var inblandad, men Rabarben var huvudaktören i den fighten i alla fall. Stellan skulle inte banna alla om inte folk votade. Han skulle banna alla som votade mot honom ifall den sidan förlorade, vilket gjorde att Rabarben fegade ut och inte vågade vota.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hände det verkligen ingenting minnesvärt 2010?

Kommer ni ihåg när Tommy_någonting skrev en raplåt och sa att han var en fantastisk lyricist. Han blev sedan sågad av hela forumet. Vad för tråd utspelade sig det i?

Du tänker nog på "Ge kritik för min låt"

Förlåt för dubbelpost, men vilka minns Tobias Nilsson? Hultenius stora fiende, eller hur det nu var! Jag minns inte vad han gjorde, bara att det var ett jävla liv om honom ett tag.

Tror Qouad gick på samma skolan som den liraren. Skrev han inte inlägg om att han hade sett Hultan på Ica eller något sådant också? :P Det där är före min tid egentligen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror Qouad gick på samma skolan som den liraren. Skrev han inte inlägg om att han hade sett Hultan på Ica eller något sådant också? :P Det där är före min tid egentligen...

Jag minns faktiskt inte hur det var, bara att han inte var omtyckt. happy_1182248_0.gif Stötte bara på namnet i ett inlägg och fick en svagt minne av snubben. Får hoppas på att någon old-timer minns allt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom på nåt annat som kanske kan skrivas in. Vad hette denna medlem som hette nåt på Demo eller vad det var som hade en avtar från Doom 95? Han som postade bild på sitt könsorgan och länkade till nån webcam sida. Tror det var när han visade när han drog en handtralla eller om det visade till webcam sidan som visade bögar. Nån som kommer ihåg eller kan det bättre?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror Qouad gick på samma skolan som den liraren. Skrev han inte inlägg om att han hade sett Hultan på Ica eller något sådant också? :P Det där är före min tid egentligen...

Stämmer. Den rätta tråden tror jag inte finns kvar, men detta finns ju:

Fruktansvärt hemlig person, förövrigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett annat legendariskt bidrag från Mahalo:

http://www.gtasajten.com/index.php?showtopic=41389&view=findpost&p=856294

Såhär i efterhand skulle jag dock inte bli förvånad om han faktiskt var ett troll, känns ju inte helt trovärdigt att någon med hans ålder och "intellekt" skulle hänga här (speciellt på den tiden). Men det är lika roligt för det! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Tack!

Hade för mig att det var Agenten! happy_1182248_0.gif

Här har vi det iallfall: http://www.gtasajten...post__p__905377

Edit: Fel tråd: det roliga börjar på riktigt här! http://www.gtasajten...post__p__905382

tror ni att det funkar om jag slår henne i hissen?

HAHAHAHA!

Förlåt för dubbelpost, men vilka minns Tobias Nilsson? Hultenius stora fiende, eller hur det nu var! Jag minns inte vad han gjorde, bara att det var ett jävla liv om honom ett tag.

Ja, var inte det någon gång vid 2004?

Mitt starkaste minne av det hela var att Weener agerade lockbete, trots högljudda protester.. blev så klart ihjälskjuten på stört. :lol: Bubbli lär vara den du syftar på i kvartetten du nämnde sist. Jag har inget minne av Karatemorfar i SWAT 4, å andra sidan var det länge sen.

För övrigt: MA IP, MA RULES! :angry:

Edit: Justja, några härifrån är ju med på en bild i engelskspråkiga Wikipedias artikel om SWAT 4. Jacker som lade upp den, va?

Det var Kebab som skrev sammanfattningen!

Vore f.ö. roligt att dra ihop ett gäng och spela igen!

Du tänker nog på "Ge kritik för min låt"

Tror Qouad gick på samma skolan som den liraren. Skrev han inte inlägg om att han hade sett Hultan på Ica eller något sådant också? :P Det där är före min tid egentligen...

Tack! Så himla skön tråd! Älskar när Pico säger "Pretty tight" och Tommy tar det som en komplimang, hahah!

Ett annat legendariskt bidrag från Mahalo:

http://www.gtasajten...ndpost&p=856294

Såhär i efterhand skulle jag dock inte bli förvånad om han faktiskt var ett troll, känns ju inte helt trovärdigt att någon med hans ålder och "intellekt" skulle hänga här (speciellt på den tiden). Men det är lika roligt för det! :D

Skön lirare!

***

Uppdaterar imorgon eftermiddag, så fortsätt komma med fler minnen!

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade för mig att det var Agenten! happy_1182248_0.gif

Här har vi det iallfall: http://www.gtasajten...post__p__905377

Edit: Fel tråd: det roliga börjar på riktigt här!

Haha sjukaste! Och det bara fortsätter sida efter sida. Folk hade obehagliga åsikter på den tiden, eller så handlar det bara om att de håller det inne nu. Det roliga är att det är Eazy e som äger, han bara sitter och tramsar hela tiden medan folk spyr ut rasistiska kommentarer över honom.

Ett annat legendariskt bidrag från Mahalo:

http://www.gtasajten.com/index.php?showtopic=41389&view=findpost&p=856294

Såhär i efterhand skulle jag dock inte bli förvånad om han faktiskt var ett troll, känns ju inte helt trovärdigt att någon med hans ålder och "intellekt" skulle hänga här (speciellt på den tiden). Men det är lika roligt för det! :D

Han var nog en ung student som hade lite tråkigt. Men jag har sett en hel del seriösa inlägg i debatter när jag har bläddrat runt, bl.a. i tråden om homosexualitet tror jag det var, så han var nog inte bara ett troll.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha sjukaste! Och det bara fortsätter sida efter sida. Folk hade obehagliga åsikter på den tiden, eller så handlar det bara om att de håller det inne nu. Det roliga är att det är Eazy e som äger, han bara sitter och tramsar hela tiden medan folk spyr ut rasistiska kommentarer över honom.

Han var nog en ung student som hade lite tråkigt. Men jag har sett en hel del seriösa inlägg i debatter när jag har bläddrat runt, bl.a. i tråden om homosexualitet tror jag det var, så han var nog inte bara ett troll.

Jag vet inte hur man söker och sådär, men han hade ett par tre helt legendariska inlägg i en tråd om invandring/rasism.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, ett till forumdatum jag blir varm av att tänka på är den 24:e april 2009 - datumet då Agenten köpte en bandana av en kompis som han skulle ha när han var ute och cyklade. Även om det inte gör ett helt datum så kanske det åtminstone är värt en namnsdag eller liknande. Otroligt random och gulligt i alla fall, du gjorde verkligen min dag den dagen, Agenten! Jag tyckte inte att det var konstigt eller något så, utan det kändes bara så spontant att man inte kunde låta bli att dra på smilbanden.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var deltanator.

Ah så var det undrar vart han tog vägen. Just det Kicken du får inte glömma Teoman som hade en svår tid här nånting som måste skriva in i vår historia. Sen när han lämnade så kom det ny medlemm och alla trodde det var teoman tills om det var stellhell eller kalleR som bevisade att det inte var teoman.

Redigerad av SilentViper
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förlåt för dubbelpost, men vilka minns Tobias Nilsson? Hultenius stora fiende, eller hur det nu var! Jag minns inte vad han gjorde, bara att det var ett jävla liv om honom ett tag.

Tror Qouad gick på samma skolan som den liraren. Skrev han inte inlägg om att han hade sett Hultan på Ica eller något sådant också? :P Det där är före min tid egentligen...

Vem var den snubben som hade förföljt Hultenius?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...