Umberto Skrivet 25 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2011 Säg aldrig aldrig! Just nu har vi ett mycket viktigare ärende på agendan i modkåren men när det är avklarat ska jag ta tag i den här saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2011 Säg aldrig aldrig! Just nu har vi ett mycket viktigare ärende på agendan i modkåren men när det är avklarat ska jag ta tag i den här saken. Umberto for president 2011! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2011 (redigerad) Han, Rabarben och någon/några till har från mig livstids portning från detta forum iom. det stora bråket som utbrast för ett par år sedan. Ah, borde ha varit under tiden jag var bannad, har inget minne av det. Umberto: vad, att göra mig hedersmedlem? Skoja... .. . .. ... Edit. Shit, det var ju en bra idé. Får jag bli hedersmedlem? Redigerad 25 mars, 2011 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2011 (redigerad) Säg aldrig aldrig! Just nu har vi ett mycket viktigare ärende på agendan i modkåren men när det är avklarat ska jag ta tag i den här saken. Gört! Det är alldeles för lite spänningar på forumet, och när man läser tråden som okka postade, samt det Stellhell postade, inser man att han skulle kunna bidra med mycket skoj. Redigerad 25 mars, 2011 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2011 (redigerad) Förvånansvärt att det som jag kommer ihåg starkast, och som berörde mig känslomässigt, inte har tagits upp här. Och jag tror att det, åtminstone till viss del, påverkade hur forumet skulle komma att se ut längre fram. Tror inte ens att vi hade haft forumet kvar om den där grejen inte hade hänt. Glömmer aldrig den där känslan man fick den där morgonen när man loggar in och möttes av den där texten. Och flera dagar efter, totalt stilla. Kunde verkligen känna den där bekanta tryckande känslan som alltid infinner sig när folk inte riktigt vet hur de skall bete sig... Redigerad 25 mars, 2011 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2011 Gört! Det är alldeles för lite spänningar på forumet, och när man läser tråden som okka postade, samt det Stellhell postade, inser man att han skulle kunna bidra med mycket skoj. Egentligen.. Ändå kul att släppa in pKz igen bara för att få bli sur över internet igen. Vice.: vad snackar du om?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2011 (redigerad) Vice.: vad snackar du om?! Det som hände 2004. Kanske 2005. Det var i alla fall antingen -04, -05 eller -06 Redigerad 25 mars, 2011 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2011 Det som hände 2004. Kanske 2005. Det var i alla fall antingen -04, -05 eller -06 Är du hög? Berätta vad som hände, istället för att säga ett ungefärligt årtal. Gosh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2011 Är du hög? Berätta vad som hände, istället för att säga ett ungefärligt årtal. Gosh. Tänk efter lite grann. Dagen då man möttes av en stor text som innehöll alla möjliga fula ord på första sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2011 Tänk efter lite grann. Dagen då man möttes av en stor text som innehöll alla möjliga fula ord på första sidan. Då Hultenius skrev "KUK" på startsidan, eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2011 hatbrev eller va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2011 Tänk efter lite grann. Dagen då man möttes av en stor text som innehöll alla möjliga fula ord på första sidan. "Playstation Network tillfälligt nere"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2011 Jag fattar ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2011 Whatever Vice is smoking i want some of that! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2011 (redigerad) Antar att Vice pratar om forumkraschen som skedde i slutet av 2005. Forumet var väl nere minst ett par veckor, om inte fler, ifall jag minns rätt och posts från säkert en månad tillbaka försvann i kraschen. Om jag inte minns fel så har det redan tagits upp i den här tråden? Eller så togs det upp i den gamla tråden. När jag tänker efter så var det i gamla tråden, Kebab tog upp det och jag försökte bekräfta årtal utan att lyckas. Men idag är mitt minne bättre och den stora kraschen skedde -05. Redigerad 25 mars, 2011 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2011 (redigerad) Den jag vet led mest av Det Stora Ban-Slaget är HOWHOW, tror att han fortfarande skulle uppskatta att bli obannad. Ärligt talat så var hans ban obefogad redan från början men för att citera Tweak så är det ju (tyvärr) så att internet-nemesisar sätter djupa spår hos vissa... Redigerad 25 mars, 2011 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2011 Den jag vet led mest av Det Stora Ban-Slaget är HOWHOW, tror att han fortfarande skulle uppskatta att bli obannad. Ärligt talat så var hans ban obefogad redan från början men för att citera Tweak så är det ju (tyvärr) så att internet-nemesisar sätter djupa spår hos vissa... Vad blev han bannad för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2011 @Okka, nej det var värrre än så han skrev som rubrik uppe på bannern. Men ja, det var det jag menade. När hans far gick bort helt plötsligt. Hela forumet gjorde ju en störtdykning, och ingen visste vad som skulle hända. Tog flera månader innan Mr H yttrade sig och berättade hur framtiden skulle se ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2011 @Okka, nej det var värrre än så han skrev som rubrik uppe på bannern. Men ja, det var det jag menade. När hans far gick bort helt plötsligt. Hela forumet gjorde ju en störtdykning, och ingen visste vad som skulle hända. Tog flera månader innan Mr H yttrade sig och berättade hur framtiden skulle se ut... Om det då ska stå i första posten borde det väl stå någonting i stil med att "Hultenius lägger ner GTASajten.com på grund av personliga skäl, men väljer att fortsätta stödja GTASajtens Forum. Gamla trogna mods blir Admins", bla bla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2011 Kan någon länka till det där "Stora Bråket"... Har ett vagt minne av det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts