Jump to content

Erik och Mackan


Kebab
 Share

Recommended Posts

erik_och_mackan_new_large_1201868_0.jpg

Fy fan vad roliga de här killarna är. Jag var lite efter och började inte garvböla åt dem förrän "Guldfeber" började visas förra året. Har kollat ifatt lite på "Hela och rena" och "Snygga och smärta", och jag måste säga att jag ibland måste dra efter andan på grund av alla skratt.

"Gumball 3000 med Erik och Mackan" var bara sådär halvbra. Konceptet var riktigt kul, men utförandet blev sämre. De hade helt enkelt inte tillräckligt med material för hela den serien enligt mig. Den blev lite tunn.

Men nu är jag riktigt taggad inför "99 saker man måste göra innan man dör". Konceptet är bra och jag tror det kan bli hur kul som helst!

http://www.tv6.se/99-saker

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Filip och Fredrik var hemska. Dom här killarna är fan så mycket värre. My honest opinion: they suck (Gum)balls.

Skamligt att ett så negativt inlägg blir första responsen :(

Ont:

Bland förvirrade Hollywood fruar, matlagningsprogram, tillgjorda människor på Ullared och förbannade snickare så är Erik och Mackan väldigt underhållande!

Jag kommer helt klart se "99 saker.." på TV6 Play så fort det kommer upp (är inte så mycket för att behöva rätta mig efter tv-tider)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skamligt att ett så negativt inlägg blir första responsen :(

Ont:

Bland förvirrade Hollywood fruar, matlagningsprogram, tillgjorda människor på Ullared och förbannade snickare så är Erik och Mackan väldigt underhållande!

Jag kommer helt klart se "99 saker.." på TV6 Play så fort det kommer upp (är inte så mycket för att behöva rätta mig efter tv-tider)

Det kommer upp mer eller mindre direkt efter att det har visats på TV! Så var det med "Guldfeber" i alla fall!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guldfeber och Gumball har varit mindre snedsteg i Erik & Mackans framfart, men det förstås. Efter att ha slagit till med dunder och brak med Hela och Rena samt Snygga och Smärta så var mina förväntningar inför Guldfeber och Gumball skyhöga, så det kanske är därför jag inte gillar de två säsongerna så värst mycket.

Fast det sämsta som grabbarna varit med i måste ändå vara det där tävlingsprogrammet, Herre på täppan. Jävlar så tråkigt det var, fast det kan väl bero på att det inte var Erik & Mackan som gled omkring och var roliga utan fokus var på helt andra grejer.

Nåväl, jag ser sjukt mycket fram emot 99 saker. Det känns som stilen på den serien tar sig tillbaka till rötterna, så som det var i H&R och S&S, jag hoppas verkligen att det är så för de två säsongerna är som sagt mina favoriter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ser fram emot det!

Tror 99 saker har större potential att bli bra humor än guldfeber till exempel. Då tyckte jag ändå att guldfeber var helt okej.

Blir irriterad när folk säger att Erik & Mackan är "en dålig kopia av Filip & Fredrik. Inte för att någon här inne gjort det men ändå.

Det har väldigt olika humor och det finns inget som tyder på att E&M försöker härma F&F.

Sen håller jag med Mordos om att E&M är den roligaste duon just nu. F&F har gott ner sig totalt sista tiden.

Redigerad av aikjonas12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kollade på 99 saker man måste göra innan man dör ja vad ska man säga om dem två fortfarande tråkiga och fortfarande små omogna typer som dem beter sig. Men tror jag ska ändå fortsätta kolla på serien.
GTAsajtens bästa inlägg någonsin! *applåder*

Jag tittade halvhjärtat på det hela. Det var kul med ballongen tycker jag!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att det var grymt. Vasaloppet börjar om 10 minuter. ^_^

Haha det var lite små roligt faktist. En smör kyl.

Det var fantastiskt kul! :D

Har länge varit sugen på att bygga en sån där ballong, blev ännu mer sugen efter programmet. :)

Får bli när man har några slantar och lite tid över.

Ja den delen var också rätt så nice att kolla på. Fan skulle också vilja testa köra nascar fast jag tycker det är en tråkig sport men just för upplevelsen skull sitta där i 300 knyck med 700 hästars V8 under huven.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...