Jump to content

Riksdagsvalet 2010 - 19 september


dibel
 Share

Riksdagsvalet 2010 - 19 september  

80 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Skulle jag inte rösta på Piratpartiet så skulle min röst självklart gå till Miljöpartiet.

Rösta på Piratpartiet! Ett klokt beslut!

Jag ska gå och rösta på fredag och det blir nog folkpartiet, har dock inte bestämt mig till hundra än.

Viktiga frågor:

Ekonomi

Jobb och företagande

Hälso-, sjukvård och äldreomsorg

Skola och utbildning

Försvar och säkerhet

Miljö och klimat

Bostad

Jag tycker definitivt att du ska rösta på Folkpartiet! Och om du finner ekonomi, jobb och företagande som viktiga frågor är Alliansen det enda alternativet. Kom ihåg att med en rödgrön regering och kommunister på ministerposter kan svensk företagsamhet hälsa hem.

---

Ni borgerliga som är osäkra på vilket alliansparti ni ska välja bör överväga en stödröst på KD. Vi behöver dem i den borgerliga alliansen.

Tack,

//Alliansen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här borde alla läsa:

http://klamydiabreve.../09/sveket.html

Mina viktigaste frågor är hälso-, sjukvård och äldreomsorg, skola och utbildning, miljö och klimat, social trygghet samt invandring och integration. Kommer förmodligen rösta på Vänsterpartiet.

Riktigt hemskt var det. Jag blev uppriktigt besviken på hur hennes mor har behandlats. Man tror inte att det skulle hända i ett land som Sverige. F.ö kommer det bli en rödgrön röst för min del, har inte riktigt bestämt mig vilket parti det blir ännu.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blir arg och förtvivlad när jag läser det där. Vart är alla "godhjärtade" liberaler som skulle skänka pengar till de behövande mha den "naturliga moralen" som alla människor besitter? Hela systemet är ju sinnessjukt. Statliga bidrag till groteskt onödiga ting när våra medborgare är de som behöver resurserna, "all politik handlar om prioriteringar".

Sverige 2010; dekadent, degenererat, moraliskt förfallet, deprimerat, rotlöst, egoist-individualistiskt och svekfullt. Tack för det, alla utopistiska svin.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är verkligen pinsamt att vänstern, när de nu insett att hoppet är ute, sjunkit till en så pass låg nivå att de anklagar medier för att vara högervridna.

(S)(V)T någon? De favoriserar märkbart vänstern.

Det går säkert ganska jämnt ut i slutändan, sånt där, men detta är rätt kul ändå:

Sen gör ju, som Viktor Barth Kron vars blogg bilden är tagen ifrån konstaterar, Aftonbladet likadant åt andra hållet, typ.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är verkligen pinsamt att vänstern, när de nu insett att hoppet är ute, sjunkit till en så pass låg nivå att de anklagar medier för att vara högervridna.

(S)(V)T någon? De favoriserar märkbart vänstern.

Majoriteten av rikstäckande media är högervriden. Bara dumt att förneka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Källa på det?

Källa? Kom igen, tror du på fullaste allvar att någon har gått ut med det? Det handlar om vilka som styr mediet i fråga och vad deras politiska åsikter är. Sen att det finns såväl höger som vänstervridna är sant. Jag vet inte heller om det är 4 stora medier som favoriserar rött och 14 som favoriserar blått eller hur det står till, men blåa medier tenderar att visa sitt förkast med vänstern mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...