Jump to content

Kommande filmer


Siana
 Share

Recommended Posts

Varför skall de göra en remake på American Psycho? Var inte den redan Hollywood-producerad? Känns ju fantastiskt löjligt att göra när det redan är en modern klassiker.

Onödigt. Extremt onödigt. Är som att göra en remake av The Big Lebowski. Man gör inte en remake på en film från 90-talet. 80-talet och bakåt funkar enligt mig, men 90-talet ligger lite väl nära i tiden. Sen är ju American Psycho precis som du säger en modern klassiker, därför behöver ingen modern dålig remake komma och dra skit över originalet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Trodde först att den var ett skämt när nån länkade till den på facebook, men blev förvånad när det faktiskt är ganska stora namn som jobbar med den. Känns ändå inte som en film jag skulle gilla dock, så jag röstar kewk!

Mja, är väl bara Tim Burton som alla känner igen. Tror det kan gå åt båda hållen, antingen är det en skön rulle eller så kommer det bli riktig jävla pannkaka rakt igenom.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...