Jump to content

Inception


Halo
 Share

Recommended Posts

Tycker denna verkar riktigt intressant, någon som tänkt gå på fredag? är själv otroligt sugen. Leonardo har stigit i graderna hos mig den senaste tiden, framförallt efter Shutter Island och vi vet ju alla vad Nolan gav oss i The Dark Knight.

Vad tror ni om den?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har tittat lite på den, helt ärligt kan den antingen floppa eller bli riktigt bra. Den hade varit ett potentiellt val att se på bio om det inte var för att det kommer så många andra häftiga filmer som jag vill se ännu mer.

Fet bonus att Joseph Gordon-Levitt är med, som man minns ifrån Tredje klotet från solen! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fet bonus att Joseph Gordon-Levitt är med, som man minns ifrån Tredje klotet från solen! ;)

Inte tänkt på förrän du sa det, men helt klart kul :D. I övrigt är det Hans Zimmer som har gjort musiken, jag undrar om jag någonsin blivit besviken på hans musik?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg den just och blev förvånad över hur awesome den var! :lol: Den var krånglig, får jag väl påstå, men för en gångs skull hängde jag faktiskt med i vad som hände under hela filmen och jag ska lätt skaffa den på nåt sätt när den kommer ut! :o

Bör ses på bio med vettig översättning och schysst ljudsystem, bör tilläggas. :yes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade inte planerat att se Inception på bio men idag har den premiär och den har fått väldigt bra kritik. Den hyllas rätt bra på Flashback och den har stigit upp till 3:e plats på IMDbs lista: http://www.imdb.com/chart/top?tt1375666

Sedan kommer den förstås att sjunka lite längre ner när inte de mest extrema fansen som ser den på första dagen rankar den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var han i Limbo i slutet tror ni? Det kändes lite för perfekt när morfadern stog där och väntade på flygplatsen.

Jag tror inte det.

Hans snurrpryl tycktes verkligen vackla precis innan sista bildrutan. Jag tror det var sant. Och varför skulle det inte vara sant? Hela operationen gick som den skulle, trots att de stötte på en hel del problem. Alla tog sig väl ut ur sina dimensionsdrömmar i tid?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...