eXotic Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 40% rabatt på Civ V i helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2011 (redigerad) 40% rabatt på Civ V i helgen. .. Och det är fortfarande billigare på g2play.net. kostar 250kr där. Ändå roligt. Jag håller på att tanka demo'n. Får se om jag köper det ifrån g2play istället. Redigerad 18 februari, 2011 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2011 .. Och det är fortfarande billigare på g2play.net. kostar 250kr där. Ändå roligt. Jag håller på att tanka demo'n. Får se om jag köper det ifrån g2play istället. Mjo, det var billigare på spelbutiken med såg jag sen. Nåväl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2011 (redigerad) Mjo, det var billigare på spelbutiken med såg jag sen. Nåväl. Riktiga hutlösa priser på steam, men det är bra att dem har små "rea-or" ändå tycker jag.. Tack för tipset förresten! Redigerad 18 februari, 2011 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2011 Kan tipsa om http://www.steamgamesales.com/?cc=de :3 Inte bara visar de aktuella reor, de listar även alla prisändringar som sker :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2011 Valves digitala distributionstjänst Steam tar idag ännu ett kliv mot att bli något sorts Facebook för spelintresserade. Half-Life-gänget meddelar att en ny screenshot-funktion implementerats och att du hädanefter kommer att kunna fånga och dela med dig av ögonblick ur dina spelsessioner med ett enkelt tryck på F12-knappen. Screenshot manager-funktionen gör att du dels kan ordna dina bilder i ett särskilt bibliotek, men även dela dem med dina Steam-, Facebook-, Twitter och Reddit-vänner. 1 GB fritt lagringsutrymme ges varje användare i vad företaget kallar Steam Cloud. Möjligheten att ta och dela med sig av bilder på det här viset sägs fungera i alla spel som använder Steams in game-menyer. http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20110225/steam-lanserar-ny-screenshot-funktion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 2 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2011 Rea på Braid, kostar bara 2,70€, idag och imorgon typ, vet inte hur länge. Väldigt bra spel, rekommenderas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 10 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2011 Snälla, berätta för mig tack! http://u.snelhest.org/i/2011/03/10_9137.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2011 Snälla, berätta för mig tack! http://u.snelhest.org/i/2011/03/10_9137.png va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 11 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2011 va? Steamui skiten, vad fasen är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2011 Steamui skiten, vad fasen är det. User interface för Steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2011 http://www.aperturescience.com/glados@home/ Gogogo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 maj, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2011 Det går nu att koppla Youtube-konton mot Steam-konton och dela sina videos via Steam. Funktionen finner du till höger på din profil, i menyn över features. Actions Edit my Profile View Screenshots View Videos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2011 Steam har tydligen börjat med dagliga erbjudanden nu. Trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2011 Nu har Steam öppnat en Free To Play tab vilket innebär att dom har spelen, Spiral Knights, Forsaken World, Global Agenda: Free Agent, Champions online och Alliance of Valiant Arms. Har bara testat Spiral Knights hittils, ett spel utvecklat av Sega verkar det som, väldigt barnslig grafik men gud vad man fastnade vid det när man spelade med kompisar ^^. Hack 'N Slash spel Forsaken World är nytt från PerfectWorldEntertainment, som jag har förstått det så ska Forsaken World vara motsatsen till Perfect World, där Perfect World är det mer Asiatiska kulturen och Forsaken World är mer inriktad på den Västra Kulturen där dom får fram det mörka ännu mer. Ser helt okej ut, inte testat hittils! Global Agenda kan jag inte uttala mig alls om faktiskt, som jag förstått det ska det vara ett spel i APB stuk fast i framtiden istället. Champions Online var det prat om här förut så det vet ni vad det är Alliance of Valiant Arms (AVA) är ett FPS spel, spelade motsvarigheten Combat Arms förut, testade sen AVA lite smått och sen insåg jag hur mycket dom bara tog från varandra. Det är väl helt okej FPS om man nu vill ha ett sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2011 (redigerad) dubbel.. Redigerad 16 juni, 2011 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 20 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2011 Overlord Complete Pack för drygt 50 SEK. Är det värt? D.v.s. är spelen roliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2011 Köpte F.E.A.R. Complete Pack för 95kr. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2011 Köpte F.E.A.R. Complete Pack för 95kr. :3 Är erbjudandet kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2011 Är erbjudandet kvar? Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts