Jump to content

Den stora kissfrågan!


Mark
 Share

Hur gör du?  

75 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

OM man gjorde detta samtidigt som man bajsade kunde jag förstå för det tar ju lite tid och det är ju trots allt ganska avslappnande att sitta o läsa o trycka ut en liten neger. Men att göra det när man pissar låter i mina öron helt fläppt. Det tar ju 10 sek o sen är man ju klar. Vad hinner man läsa på 10 sek?

Borsta tänderna samtidigt som jag måste ha händerna i närheten av mitt kön känns inte fräscht. Inte för att jag skulle tro att det är smutsigare än resten av min kropp men just för att jag inte vill ha mitt kön i munnen.

men ja. Intressant o se hur olika folk är. Hade inte ens hört om någon som läste när han kissa.

Att man är pissnödig är bara en bortförklaring.

Man sätter sig och pissar, läser en tidning, en kvart senare är man klar med tidningen. Då kan man gå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 45
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vet jag att det bara är att kissa lite lätt och gå därifrån står jag. Men om man inte är säker (oh, come on, det kan man inte alltid vara) är det givet att man sitter. Sen är det rätt skönt att sätta sig ned och vila benen också, det har inte så mycket med kisseri att göra.

Hey, jag ska faktiskt på toa nu, och jag lär sitta för att jag är lite trött i benen. :yes:

Vote: Varierar.

Typ precis vad du sade.

Ordstävet "lite skit har väl aldrig skadat" är en bra sammanfattning av mina åsikter kring renhets-debatten i den här tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte läst hela tråden, men någon annan lär ju ha skrivit det här innan:

Den här tråden igen? Verkligen? Kan inte ens ha varit ett halvår sedan förra gången. :naughty:

Hur som helst så sitter jag alltid ner såvida jag inte är på allmänna toaletter.

Din toalett är säkerligen mer bakteriefri och mindre äcklig än t.ex. din säng. Just sayin'.

Ser framför mig hur L_Voll får ett schönt FFUUUUUUUUUUUUUU-ryck när han läser det där. :mf_doof:

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Din toalett är säkerligen mer bakteriefri och mindre äcklig än t.ex. din säng. Just sayin'.

Bakteriefri kanske, men äcklig njaaaa. Och toan har snusk från massa andra människor!

Ser framför mig hur L_Voll får ett schönt FFUUUUUUUUUUUUUU-ryck när han läser det där. :D

Hah, kan du beskriva hur det skulle se ut?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...