Jump to content

Den stora kissfrågan!


Mark
 Share

Hur gör du?  

75 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 45
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Står alltid upp. Har dock aldrig testat att sitta ner så om jag provade kanske jag skulle fastna för det, vem vet.

Edit: Angående att stå o kissa full - Jag gjorde det i lördags och minns det för jag va så jävla stolt över mig själv att jag prickade toan (inte för att jag missat innan eftersom att jag använder mig utav urinoar på krogen men den här gången va det upptaget o bråttom)

Redigerad av Plaisir
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag står upp vid urinering. Däremot har jag läst till mig information från diverse användare på Flashback att det är bättre för prostatan, eller vad det nu var, att sitta ned i detta sammanhang.

Det tär dock på manligheten att väja för vetenskapen i sådana här frågor, därav mitt val.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sitter oftast (om jag är hemma). Jävligt knepigt att stå+pissa+läsa tidningen..

Jag sitter som en liten flicka, mest för att jag har städat toaletter i hotellrum. Om ni bara visste hur mycket urin som hamnar på väggarna omkring toaletten. Och för att jag är lat och multi-taskar. På toan och pissa + borsta tänderna eller något.

OM man gjorde detta samtidigt som man bajsade kunde jag förstå för det tar ju lite tid och det är ju trots allt ganska avslappnande att sitta o läsa o trycka ut en liten neger. Men att göra det när man pissar låter i mina öron helt fläppt. Det tar ju 10 sek o sen är man ju klar. Vad hinner man läsa på 10 sek?

Borsta tänderna samtidigt som jag måste ha händerna i närheten av mitt kön känns inte fräscht. Inte för att jag skulle tro att det är smutsigare än resten av min kropp men just för att jag inte vill ha mitt kön i munnen.

men ja. Intressant o se hur olika folk är. Hade inte ens hört om någon som läste när han kissa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad spelar det för roll om man är omanlig när ingen ser en? What they dont't see can't hurt you.

Vote: Sitter som en sjärtgosse

Skall de urineras offentligt (mot ett träd, bil eller äldre herre tex) så står jag dock upp. Detsamma gäller pissoarer.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet jag att det bara är att kissa lite lätt och gå därifrån står jag. Men om man inte är säker (oh, come on, det kan man inte alltid vara) är det givet att man sitter. Sen är det rätt skönt att sätta sig ned och vila benen också, det har inte så mycket med kisseri att göra.

Hey, jag ska faktiskt på toa nu, och jag lär sitta för att jag är lite trött i benen. :yes:

Vote: Varierar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Borsta tänderna samtidigt som jag måste ha händerna i närheten av mitt kön känns inte fräscht. Inte för att jag skulle tro att det är smutsigare än resten av min kropp men just för att jag inte vill ha mitt kön i munnen.

Du har ändå miljoner bajspartiklar på tandborsten, så lite kuk har ingen betydelse.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men du har den ju i munnen?

Vilket skämthumör jag känner mig på idag, måste vara brist på sömn.

Vad Mordos menade var väl att bajspartiklar på något vis har kommit i kontakt med tandborstens strån.

Inte undra på att det snackas så mycket skit på forumet då!

Jag är också trött

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv står jag upp, enda gången jag sitter ner och kissar är i samband med att jag bajsar.

Nej, stå upp ska man göra, är man en karlakarl så är man, finns det urinfläckar på väggarna så bekräftar det ju bara att det bor en otroligt manlig man i huset, och det är ju bra!

Du har ingen kvinna va?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv står jag upp, enda gången jag sitter ner och kissar är i samband med att jag bajsar.

Nej, stå upp ska man göra, är man en karlakarl så är man, finns det urinfläckar på väggarna så bekräftar det ju bara att det bor en otroligt manlig man i huset, och det är ju bra!

Det fettmarkerade påståendet gäller endast om mannen i fråga har en underlägsen kvinna i huset, som kan städa upp det när mannen är på jobbet.

Redigerad av dibel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men du har den ju i munnen?

Vilket skämthumör jag känner mig på idag, måste vara brist på sömn.

Vad Mordos menade var väl att bajspartiklar på något vis har kommit i kontakt med tandborstens strån.

Jag börjar undra över hur dum du är. Men kommer hela tiden fram till att det kanske bara är så att du sovit väldigt dåligt och svarar hej vilt utan anledning. Och ja. Där fick vi ju svaret :)

Det finns bajspartiklar i hela huset där du bor, så det finns onekligen bajspartiklar på din tandborste. Mythbusters.

Inte i mitt hus! NEJ! SLUTA!!!!!

men jo.. O det finns mögelsporer lite varstans också, o min gamla hud har jag väl svalt tre gånger om. Men i vilket fall som helst tar jag mig inte i käften efter att ha hållt i kuken eller torkat mig i röven. Simple as that.

Jag slickar inte heller på andras tår eller tar i deras fötter utan att tvätta mig efteråt.

Jag tar inte på någon som har finnar.

Jag skulle aldrig klämt en finne och sen struntat i att tvätta både den och mina händer.

Jag skulle aldrig ta i något ruttet och sen bara borsta av händerna.

Jag skulle aldrig i hela mitt liv dricka mjölk utan att kolla utgångsdatum samt lukta på den.

Skulle aldrig ta upp en gaffel jag tappat för att sedan äta med den även om morsan torkat golvet alldeles precis innan.

Hur rent saker o ting än verkar så är de aldrig speciellt rena. Dock finns det saker som är så uppenbart orena att jag inte vill ha dem i närheten av min mun eller ens ansiktet för den delen. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...