Jump to content

Klockan Tolv


Maimstream
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Klockan tolv spenderade jag på följande vis:

Stormandes ut genom ytterdörren, tätt följt av min polare. Vi var sist ut ur huset såklart, för allt jag gör är jag sen med. Stormandes ut ut som sagt, med mobiltelefonen i högernäven, vilken jag använde för att önska min mor ett gott nytt år med. Champagneglas och cigarr i vänstra näven en flaska champagne under varje arm. Joggandes mot korsningen där våra vänner redan står och skålar och önskar gott nytt år. Öppnande av första champagneflaskan samtidigt som cigarren tändes. Skålandes och och önskande av alla gott nytt år samtidigt som vi sjöng "We love you Arsenal" i kör av någon anledning. Öppnande av andra champagneflaskan och tändandes andra personers cigarrer. Sprattlandes på marken efter att ha halkat på en hal isfläck. Som tur var hade jag varken glas eller cigarr i handen då eftersom allt var slut.

Så såg mitt tolvslag ut i runda slängar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade passionerat sommarsex :D

.. kollade på tv och åt kex med ost samtidigt som jag kastade någon blick på fyrverkerierna :lol:

Jag käkade också kex!

Jag var vid kyrkan och drack champagne, rökte cigarr och kramades med mina vänner. Fick en grym utsikt över hela stan och vid tolvslaget var det hur häftigt som helst att se fyrverkerier från alla håll.

Så du är klar med Castros tobak nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var vid kyrkan och drack champagne, rökte cigarr och kramades med mina vänner. Fick en grym utsikt över hela stan och vid tolvslaget var det hur häftigt som helst att se fyrverkerier från alla håll.

Najs, så din tolvslagettunnelbanestreak är över alltså?

Stod högvakt på Logården vid Stockholm slott och såg på de kopiösa mängderna fyrverkerier.

Häftigt! Var det roligt att stå vakt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...