Jump to content

Vad skall Vice berätta


Vice.
 Share

Vad är det han skall berätta?  

94 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 217
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Grymt avundsjuk på syskon med så små ålderskillnader. Lär ju bli mer broförhållande på det hela då, jag och mina syskon har jättekul när vi umgås men det märks ju vilka som är äldre/yngre. Gissar att det jämnar ut sig under åren dock, när vi var mindre så slog vi bara på varandra ändå...

Bah, skiljer ett år och en månad på mig och min storasyster, känner större för min halvbror som är fyra år yngre kan jag säga iaf. : D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grattis! :D

När reggar du henne på forumet?

På hennes/hans trettonde födelsedag.

Edit: Nä men Vice du måste döpa henne efter någon kvinlig spelkaraktär. Och namnet måste såklart börja på V. Gärna Vi...

Om det går.

Blir det en kille ska han lätt heta Voldemort.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grattis Vice.! :D

Var nu en ansvarstagande förälder och hur mycket du än vill så går det inte att försumma den lille bara för att vara inne på gtasajten hela tiden. -_-

Nej inte försumma men tänker absolut inte lämna forumet för detta.

Gratulerar!

Så jag antar att du inte kommer ha tid med forumet om cirka 8 månader? :rolleyes:

Klart jag kommer. Kommer fortsätta spela och resa med. Tragiskt om barn blir en börda. Många päron verkar ju nästan sluta leva bara för barnens skull. De får väl hänga på mitt liv fram tills de skaffar sig ett eget. Jag var med mina päron på massa barer och fester när jag var liten, och kolla hur jag blev. :D

Vice sätter alltid forumet först. :naughty:

Långt upp på listan i alla fall.

- Vice, kan du ta hand om [namn] en liten stund medan jag går ut och handlar?

- NEJ! JAG SITTER PÅ FORUMET FFS!!!

:D

:ph34r:

Snälla snälla, döp barnet till något snarlikt med Victor och Victoria, hade varit så grymt. Vicky om det är en tjej, eller Vilhelm om det är en kille typ.

Victor/Victoria skall ungen heta i andra namn. Varför sluta med en fungerande tradition. ^_^

Bra att du tar forumets brist på nya medlemmar på allvar :)

Ja, ser du vad jag gör för forumet! Det kan man kalla för engagemang. Hahaha

Tycker Xerxes är ett rätt fräckt killnamn faktiskt!

Hur uttals det, serses?

Tack alla för gratulationerna. <3 <3

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...