Jump to content

Vad skall Vice berätta


Vice.
 Share

Vad är det han skall berätta?  

94 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 217
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Han kanske väljer att fria just den tjugonde och håller tyst om det så vi får det samma dag som hon? Alternativt att tjejen kommer föda den tjugonde och han vill berätta det samma dag som barnet kommer. Fast det är ju grymt svårt att säga i förväg då det kan ploppa ut lite när det känner för det.

Yeah, like you don't know what it is. :D

What? Jag vet faktiskt inte.

HOT GAY SEX™??! :)

Det där var mer intressant än allt annat i hela tråden hittills.

Tack så mycket, tack! Fortsätt att läsa och meditera över visdomen i mina inlägg och en dag kommer Ni kanske att bli en hälften så förträfflig och fenomenal medlem och människa som Sir Umberto! yes_1119563_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vice är väl ändå "anti-royalist".

Stämmer bra det.

Är han? Hade jag ingen aning om :D. Förlåt Vice! Ta inte livet av dig Det var bara ett "figure of speech" :)

Haha ingen fara. Jo jag är så mycket emot kungen och hans översittar familj som man bara kan bli.

Kolla bara på Barttungens bröllop nu i sommar. Vi skattebetalare skall donera 10 mille till en ekonomiskt oberoende människas bröllop.

Hahaha man vet inte om man skall skratta eller gråta. xD

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...