Jump to content

Vad skall Vice berätta


Vice.
 Share

Vad är det han skall berätta?  

94 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 217
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Från Vice:

"Snälla be om ursäkt från mig. Fick hoppa in akut på jobb. Det är snöstorm och folk sjukade sig. Skulle posta på forumet från mobilen men det gick inte. Postar halv tio när jag kommer hem. -_-"

:lol:

VAR DET ALLT HAN HADE ATT SÄGA?! ATT HAN FÅTT EXTRA JOBB?! rant_1021451_0.gifrant_1021451_0.gifrant_1021451_0.gif

Redigerad av Mathias
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah, yes! Nåväl, det förringar inte visdomen i mitt goda råd! :lol:

---

En teori som jag har legat sömnlös i sju nätter och funderat på är att det har att göra med den där jädrans PeparkasbaKNADStevlingen han brukar köra varje år.

Tror att det är ett tecken på att man bör trappa ner på Gtasajten besökena när man ligger sömnlös i sju nätter över något här. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror att det är ett tecken på att man bör trappa ner på Gtasajten besökena när man ligger sömnlös i sju nätter över något här. :lol:

irony (plural ironies)

1. A statement that, when taken in context, may actually mean the opposite of what is written literally; the use of words expressing something other than their literal intention, notably as a form of humor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

irony (plural ironies)

1. A statement that, when taken in context, may actually mean the opposite of what is written literally; the use of words expressing something other than their literal intention, notably as a form of humor.

Jag trodde verkligen att du legat sömnlös i sju nätter.. Faktiskt.. Verkligen massor..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tusen gånger om ursäkt att jag blev sen. (som vanligt) och tack Adrian för att du framförde meddelandet.

Folk hade ringt och sagt att de inte kunde ta sig till jobbet. Det var över 2 dm snö så alla stannade hemma. Vi skåningar är ju som alla vet, inte vana vid snö.

Så det var bara jag och en till på 34 gamlingar. Så jag var tvungen att stanna.

Okej, till saken...

Vi har faktiskt haft ett par rätta gissningar, tyvärr är det inte att jag vunnit pengar. Men den dagen jag vinner fett mycket lovar jag att inbjudan till världens partaj står kvar. -_-

Nyheten är kanske inte kul för er personligen, men kan kanske ändå vara kul forumet för det kanske blir lite mer skrivande här. I alla fall från min sida.

Det var någon som frågade i någon tråd om det fanns någon som var förälder här på forumet, men det fanns det inte... och det finns det inte nu heller...

Men 8 månader kommer det att finnas det. :lol:

Vår Dotter Vice Jr I (vi vet inte om det är en dotter men jag är övertygad om att det är det) kommer att födas 30 Juli 2010! Och jag är farsan alltså. -_-

Skall ta fundera på GOF´s förfrågan om att få bli gudfader. -_-

Ni måste hjälpa mig, om ni vill, med lite coola ovanliga namn med. Skall knåpa ihop en tråd om det längre fram.

Hoppas ni inte är besvikna över hemlighetsmakeriet för det här. Jag kunde inte gå ut med det tidigare eftersom vi hade middag igår och vi berättade det först då. Och min brorsa gör lite spontana inhopp här på forumet ibland så han hade kunnat se det och räkna ut det om jag postade för avslöjande ledtrådar.

Ha en riktigt god jul på er mina vänner.

//Vice

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...