Jump to content

Vilket forum flyttar du till?


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Skulle vara kul att veta vart alla kommer ta vägen när GTAsajten stängs ner(om det nu blir det). Så kanske vi stöter på gamla forumiter från detta forum. Själv kanske jag tar vägen till PC Gamers forum eller FZ.se där jag är redan medlem. Samt kanske Sweclockers. Så vilket forum kommer vi kunna hitta dig i framtiden när GTAsajten läggs ner?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Försvinner GTAsajtens forum så försvinner en del av mig. Detta är mitt hem på internet!

Håller med till 100%!. Finns inte en liknande gemenskap på andra forum. Eller, det kanske det gör, men det är nog mest så stora och svåra att komma in i.

GTASajtens forum har en alldeles perfekt summa medlemar som gör att det känns som en stor familj, men ändå vädigt litet och mysig. Alla känner till alla osv... Perfekt. När GTASajten läggs ner så kommer jag nog aldrig mer att vara så fast vid ett forum som jag är vid detta. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Försvinner GTAsajtens forum så försvinner en del av mig. Detta är mitt hem på internet!

Det har redan sagts: Läggs det här forumet ner så blir mitt internetanvändande sig inte likt. :(

Det är så nice att bara kunna logga in här och kika runt, läsa allt möjligt. Som Vicke skrev: Alla känner alla här. :P

what they said

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...