Jump to content

Vilket forum flyttar du till?


SilentViper
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skriver samma sak som Renard: Har jag missat något? :P

Vart jag tar vägen? Kommer väl skriva lite på andra forum men ALDRIG lika mycket som här, det här är mitt hem, även om jag inte skriver 100 posts per dag så läser jag allt som skrivs här varje dag, inget är som GTAsajten! Det blir väl youtube jag flyttar till, där jag redan finns sedan 2007: www.youtube.com/Vicecitylife02

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har tänkt mycket på det och det finns inget svar. Jag hänger lite på andra forum, men engagerar mig inte i nått annat så mycket som jag gör här.

Har varit snack mycket om att det skulle dö ut, men nej, det tror jag inte. Inte än i alla fall. Och hade det gjort det så hade en del av dött av mig. Jag har ingen annanstans att ta vägen, och jag vill inte någon annanstans.

Det är nått speciellt med gtasajten, det skiljer sig från mängden. Ett random forum hade dött för länge sedan men gtasajten har de trognaste medlemmarna man kan tänka sig. Det är egentligen helt sjukt att det kan ha blivit så.

På alla andra forum kommer och går medlemmar. Även de aktivaste får annat att göra och försvinner till slut. men inte här, här har en skara forumiter stannat och vi har blivit mer än bara ett forum där man egentligen inte känner varandra.

Jag skulle vilja påstå att vi känner varandra betydligt mycket mer än folk från andra forum.

Därför skulle jag verkligen vilja vara med på en forumträff snart.

Nått som jag anser svider mycket är detta slöseri. Man sitter på ett forum där det finns medlemmar som har varit där i 10 ÅR!!! Och man gör inget av det! Tills slut händer det oundvikliga, men man har ett guldläge här! Du äger ett forum där det fortfarande finns aktiva medlemmar TROTTS att själva sidan är stängd! DET, är exeptionellt!

Jag vill verkligen att gtasajten utvecklas på nått sätt. Jag vet inte riktigt hur, kanske att man kopplar servrar till gtasajten, eller på nått sätt hittar nått spel där man gemensamt kan spela. Nått konkret.

Jag skulle gärna kunna bidra ekonomiskt, men en utveckling måste göras snart.

Forumiterna här spelar olika spel, skulle man inte kunna på nått sätt göra nån lista så man vet vem som spelar vad och när. Och hur man kan börja spela med dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Forum tar för mycket tid och engagemang egentligen, skulle det inte vara på grund av gemenskapen och gemytligheten man redan är inne i här (älska boomers inlägg :( ) så skulle jag inte vara aktiv någonstans. Det var med andra ord tur att jag hittade hit innan tiden var så knapp. Om gtasajten nu läggs ner, vilket jag inte har hört är på tapeten, så kommer jag inte söka upp något annat.

Det verkar förresten som att den här tråden hittills har stärkt forumets solidaritet åtminstone marginellt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"- Vad fan är det här? Har jag hamnat på dårhuset?"

"- Nix! Du har hamnat på GTAsajten!"

Det är Pico som har den i sin signatur. :P

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Pico!

(obs, se, gammal quote)

edit: sökte lite mer, hittade orginalposten!

Heta potatisar. Hittade två klockrena citat där bland allt tjafsande:

Stoffe: Vad f*n pågår här... har jag hamnat i dårhuset?!

Mr. Potatis: NIX!

Du har hamnat på gtasajten.

OOOOH!

nu ska jag bara hitta källan!

Går ej, då inte ens Gtasajten Dumpen har kvar det. Listar bara 10 sidor av nyheter och källan ligger längre bak, kommer inte åt kommentarerna :(

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kommer med största säkerhet inte flytta någonstans. Efter fem år på GTAsajten känner man de flesta medlemmarna ganska väl och det är väl det som håller mig kvar just här. Jag är ingen aktiv postare längre, skriver bara något litet då och då för att visa att jag är kvar, men det går aldrig en dag utan att jag läser här. Otroligt skönt att komma hem från skolan och klicka sig in på sajten.

Cheers mates! eat-drink-smiley-5170_1136630_0.gif Jag kommer fortsätta spionera på er under många år framöver. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kommer med största säkerhet inte flytta någonstans. Efter fem år på GTAsajten känner man de flesta medlemmarna ganska väl och det är väl det som håller mig kvar just här. Jag är ingen aktiv postare längre, skriver bara något litet då och då för att visa att jag är kvar, men det går aldrig en dag utan att jag läser här. Otroligt skönt att komma hem från skolan och klicka sig in på sajten.

Cheers mates! eat-drink-smiley-5170_1136630_0.gif Jag kommer fortsätta spionera på er under många år framöver. :)

Waait! Varför har jag intrycket av att du är ganska ny här? :wub:

Edit: Nej... Adrian G heter han :P

Redigerad av Mathias
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag har förväxlats med honom förr. :) Bytte namn från nor_adde för nått årsen.

Då är jag med på noterna! Det namnet känner jag, självklart, igen!

Skulle i alla fall kännas konstigt att aldrig mer få höra något ifrån vissa här. Man har ju ändå någon slags lättare relation till många här, bättra eller sämre.

Redigerad av Mathias
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...