Jump to content

Forumträff i sommar - 2009


kicken
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 155
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Alltså, jag klagar inte om vi är i Stockholm (fast jag antar att jag måste erbjuda sovplats? D:) men jag kan lätt tänka mig att kryssa ner till Gotland eller Öland för ett så här trevligt ändamål. Kanske man ska göra en cykelsemester av det?

ZING!

Cykling!! Jag är på!! :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om någon erbjuder skjuts från Stockholm till destinationen så är jag såklart på!

Får bli en äventyrs-sommar! Är på vart som helst om någon kör mig från från Stockholm och tillbaka. Är dock emot att åka till Norrland.

(Är jag känd nog för att komma? Är inte direkt den som posthuntar i forumet för att bli "en i gänget" :ermm:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är på om det gäller Stockholm! Kan bli kul, och jag har enkelt boende..... :ermm:

Pix pax för att åka med dig (tåg eller bil)!

Jag kan nog tänka mig att åka på en forumträff i år. Är 18 nu, så allting är helt plötsligt mycket lättare. Ska bara se till så att det löser sig med jobb och andra eventuella utlandsresor också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej. Vi har åtminstone kommit fram till att det kommer antingen vara i Stockholm eller på Öland. Jag fixar poll om några dagar när vi har bättre information. 4 bilar + 4 sittplatser = 16 personer. Jag tror knappast alla bilar blir fulla, men man vet aldrig. Det är hur som helst väldigt bra.

  • Var ska vi ha träffen (Stad+lokal/trädgård/whatever)

    • En lista över hur många som skulle tänka sig att komma (minus/plus ett antal forumiter - give or take)

      • Datum (Ej under större festivaler - Arvika, Hultsfred, WoW, P&L)

      Vet ej.

      [*]**

      Vi har körkort och är villiga att skjutsa andra forumiter till destination x:

      [*]Plaisir

      [*]Karatemorfar

      [*]StellHell

      [*]RavenE - om tillgång till bil

      4x4 (eventuellt fler) = 16 + 4 = 20 forumiter. Om alla platser blir fulla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi har körkort och är villiga att skjutsa andra forumiter till destination x:

  • Plaisir
  • Karatemorfar
  • StellHell
  • RavenE - om tillgång till bil
  • Adriian - om tillgång till bil

Bor i Ulricehamn, så jag kan väl skjutsa folk från Borås- och Jönköpingstrakterna. Har dock, precis som RavenE, ingen erfarenhet av långdistanskörning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte ta nån vecka ledigt i sommar, så jag kanske kan dyka upp. Skall kanske till en polare och hälsa på. Han bor i Motala.

Har bil och körtkort. (Körkortet är mitt alltså) så jag kan skjutsa en eller två små forumiter om det behövs.

Vad heter din polare?

Bor nämligen i Motala, och det är ju inte direkt den största staden, så jag kanske vet vem det är?

Jag kan följa med på en forumträff, men den får inte krocka med ev. meets i sommar.

Redigerad av FoxtroT
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad heter din polare?

Bor nämligen i Motala, och det är ju inte direkt den största staden, så jag kanske vet vem det är?

Jag kan följa med på en forumträff, men den får inte krocka med ev. meets i sommar.

Du vet säkert vem det är. Han håller i olika sporteevenemang, bandyklubben bland annat. Han är lite speciell. Sjukt trevlig snubbe. Stefan svärd heter han. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi har körkort och är villiga att skjutsa andra forumiter till destination x:

* Plaisir

* Karatemorfar

* StellHell

* RavenE - om tillgång till bil

* Adriian - om tillgång till bil

* MiRRe

Tycker Öland låter bra faktiskt, men en poll mellan dom två hade ju varit bra :ermm:

Jag bor i Trelleborg, kolla kartan och alla på vägen hade jag kunnat plocka upp.

Redigerad av MiRRe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir det Öland så åker jag såklart hem då om jag inte redan är hemma. Ett förslag som jag tror jag tog upp förra året är att lägga det under Öland Roots, 17-18 Juli. Det är världens mysigaste festival.

Festival är ju också den bästa miljön att festa på och umgås med människor man inte känner så väl. Det ligger på södra Öland så de som vill cykla runt på Alvaret är ju det perfekt också.

Tvådagarsbiljett: 650 SEK, åldersgräns: 16 år.

Lite bilder från olika år så ni ser hur mysigt det är:

3-3_1095277_0.jpg

3324234_1095277_1.jpg

5_1095277_2.jpg

34324_1095277_3.jpg

6_1095277_4.jpg

65_1095277_5.jpg

66_1095277_6.jpg

DSC_0005_1095277_7.jpg

DSC_0079_1095277_8.jpg

DSC_0152_1095277_9.jpg

DSC_0052_1095277_10.jpg

DSC_0373_1095277_11.jpg

DSC_0455_1095277_12.jpg

sdfsdf-1_1095277_13.jpg

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh, jag gillar Öland Roots-idén! :)

Jag gillar väldigt mycket :D

Det är bra också att folk måste köpa biljetter i tid så att ingen kan banga. Jag ju lägga till vilka artister som är klara också:

Safari Sound

Axxionpack Sound

King Fari Band

Syster Sol & Hot This Year Band

Babylove & the van Dangos

Danjah

The Skandals

Joey Fever

Kultiration

Av dem känner jag bara till Kultiration men de är å andra sidan jävligt bra. Tror de andra är kvallitet också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...