Jump to content

Forumträff i sommar - 2009


kicken
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 155
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag skulle gärna se en tältning hos The Dude. :( Har körkort och är sugen (mer än förra året faktiskt), men kommer dessvärre inte ha tillgång till någon bil. Någon som har koll på vad det kostar att hyra bil? Jag har verkligen inte den blekaste.

Om ni kommer till Oslo står jag för spriten och tak över huvudet...

OMFG! :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle gärna se en tältning hos The Dude. :( Har körkort och är sugen (mer än förra året faktiskt), men kommer dessvärre inte ha tillgång till någon bil. Någon som har koll på vad det kostar att hyra bil? Jag har verkligen inte den blekaste.

OMFG! :ermm:

Har för mig att statoil är rätt billigt. O är vi några som delar på den så är jag på. Och som sagt så finns det chans att jag har bil o då kan jag ju komma in o hämta er ;)

Edit: Eller har för mig o har för mig. Jag forskade i det två veckor efter att jag tog körkort. Så nog är det så att Statoil eller OKQ8 är alternativen som gäller. Beroende på storlek på bil :D

Redigerad av Plaisir
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle gärna se en tältning hos The Dude. :D Har körkort och är sugen (mer än förra året faktiskt), men kommer dessvärre inte ha tillgång till någon bil. Någon som har koll på vad det kostar att hyra bil? Jag har verkligen inte den blekaste.

OMFG! :(

Ingen aning egentligen, men jag kanske kan höra med min chef om lite billiga priser? :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kommer definitivt! Håller på med körkortet nu och kommer ha tagit det innan sommaren, frågan är dock om jag har tillgång till bil...

Men kommer gör jag, om det inte är lång uppe i de norrländska skogarna vill säga. :ermm:

Vad är det för fel på de norrländska skogarna då? :(

Vi kan gå ut i skogen tillsammans och skjuta en älg, säga "schuup" istället för "ja"!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Iår känns det säkrare att säga "Jag kommer!!" Då jag är ungefär 80% säker på att jag har körkort... Jag kan komma sålänge det inte är för långt norrut eller för långt söderut.

Stockholm/Norrköping låter som en underbar idé (norrköping låter bättre då jag ägnar ganska mycket tid åt att vara där nere ^^)

Om orken skulle finnas och även intresset såklart, så kanske jag kan försöka knåpa ihop nått trevligt här i hedesunda/gävle?

Redigerad av ZcruweN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det verkar som jävligt många skulle vara på och jag är sjukt taggad. Tänk er några bira och en lägerbrasa och Weener med gittaren och allsång till hallelujah :ermm:

Nej, men srsly, misstaget vi gjorde förra året var att ingen tog tag i saken. Inget datum och ingenting. Vi måste fixa ett datum och då är det noll tolerans som gäller. Om någon enstaka forumit inte kan, so let it be.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...