Jump to content

Forumträff i sommar - 2009


kicken
 Share

Recommended Posts

Nej, men srsly, misstaget vi gjorde förra året var att ingen tog tag i saken. Inget datum och ingenting. Vi måste fixa ett datum och då är det noll tolerans som gäller. Om någon enstaka forumit inte kan, so let it be.

Damn straight. Du är nu utsedd till offciell forumfestfixare!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 155
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Damn straight. Du är nu utsedd till offciell forumfestfixare!

Meh, noo :ermm:

Alltså, jag kan se till att allting är fixat. Alla detaljer (vilka forumiter som plockar upp andra med bil, var festen anordnas, hur man kommer dit etc.) kan jag även det skriva upp och redogöra i en lista. Men det viktigaste vi behöver just nu är tre saker.

  • Var ska vi ha träffen (Stad+lokal/trädgård/whatever)
  • En lista över hur många som skulle tänka sig att komma (minus/plus ett antal forumiter - give or take)
  • Datum

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Meh, noo :ermm:

Alltså, jag kan se till att allting är fixat. Alla detaljer (vilka forumiter som plockar upp andra med bil, var festen anordnas, hur man kommer dit etc.) kan jag även det skriva upp och redogöra i en lista. Men det viktigaste vi behöver just nu är tre saker.

  • Var ska vi ha träffen (Stad+lokal/trädgård/whatever)
  • En lista över hur många som skulle tänka sig att komma (minus/plus ett antal forumiter - give or take)
  • Datum

Alla ni som är intresserade av att komma. Pricka ut var ni bor på sverigekartan och hur långt ni skulle kunna tänka er att åka från er egen stad. Gör en cirkel där eran stad befinner sig i mitten och dra ut den så långt som ni skulle tänka er att kunna åka, få skjuts etc. Alla behöver ej göra det, men några måste ställa upp så vi får lite insikt över hur långt vissa kan vara beredda på att resa.

post-9879-1237413907_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En självklarthet är ju att nån tar med en tv och ett PS3 så vi kan lira GTA IV.

Eller flera så hookar vi upp och lanar. :ermm:

Kan inte painta men:

Definitivt - Norrköping, Linköping, Söderköping

Kanske - Jönköping, Stockholm

Knappast - Norrut, Gotland, Skövde-ish eller Skåne.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Meh, noo :ermm:

Alltså, jag kan se till att allting är fixat. Alla detaljer (vilka forumiter som plockar upp andra med bil, var festen anordnas, hur man kommer dit etc.) kan jag även det skriva upp och redogöra i en lista. Men det viktigaste vi behöver just nu är tre saker.

  • Var ska vi ha träffen (Stad+lokal/trädgård/whatever)
  • En lista över hur många som skulle tänka sig att komma (minus/plus ett antal forumiter - give or take)
  • Datum

Jag är på och jag föreslår att festen ordnas när det inte är någon musikfestival ?

Sen kan vi väl skriva upp något i stil med det här:

Member: Karatemorfar

Tillgång till bil, kan köra och vilken väg: Ja. Om fest i Stockholm kör jag Kristinehamn - Karlskoga - Örebro - Kungsör - Eskilstuna - Södertälje osv.

BÄTTRE KARTA:

sverige_landskap_1095179_0.gif

post-347-1237414321_thumb.png

Redigerad av Karatemorfar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I say Stockholm. Finns många förbindelser dit plus att de flesta forumiter bor i området samt i mellansverige.

Alltså, jag klagar inte om vi är i Stockholm (fast jag antar att jag måste erbjuda sovplats? D:) men jag kan lätt tänka mig att kryssa ner till Gotland eller Öland för ett så här trevligt ändamål. Kanske man ska göra en cykelsemester av det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, jag klagar inte om vi är i Stockholm (fast jag antar att jag måste erbjuda sovplats? D:) men jag kan lätt tänka mig att kryssa ner till Gotland eller Öland för ett så här trevligt ändamål. Kanske man ska göra en cykelsemester av det?

Jag måste ju säga att Öland låter mycket mer lockande än vad Stockholm gör. Det blir ju lite trevligare o sitta på nån camping eller nåt o dricka lite o ha kul.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Jag är på och jag föreslår att festen ordnas när det inte är någon musikfestival ?

Sen kan vi väl skriva upp något i stil med det här:

Låter bra. Så vi kommer någonstans på vägen.

  • Var ska vi ha träffen (Stad+lokal/trädgård/whatever)
  • En lista över hur många som skulle tänka sig att komma (minus/plus ett antal forumiter - give or take)
  • Datum (Ej under större festivaler - Arvika, Hultsfred, WoW, P&L)


    **

    Vi har körkort och är villiga att skjutsa andra forumiter till destination x:

    • Plaisir
    • Karatemorfar
    • StellHell
Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom Öland var tanken förra året har jag sen dess förknippat forumfest med Öland. Någonstans runt Köpingsvik eller Borgholm hade varit kul. Stockholm hade också fungerat, men det hade kanske varit bra om man var någonstans i utkanten av stan om man ska ha "utomhusfest" i åtanke.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Alltså. De flesta (en mindre majoritet) tycks vilja ha den på Öland. Ska jag skriva upp det som plats så länge. Inget fastställt. Eller ska jag öppna en poll? En poll låter ju bäst? Vad tycker ni?

Kom ihåg att skriva upp er på listan, ni som har körkort och bil!

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi har körkort och är villiga att skjutsa andra forumiter till destination x:

  • Plaisir
  • Karatemorfar
  • StellHell
  • RavenE - Om tillgång till bil.

Får jag bara tag på en bil så lär jag kunna skjutsa dit det behövs. Bäst är ju om det är två med körkort i varje bil så man kan skifta.

I alla fall jag är fortfarande färsk med körkortet och har inte gjort några långkörningar, så jag vet inte hur långt jag pallar. :ermm:

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...