Jump to content

Du klagar


Vice.
 Share

Recommended Posts

Denna tråd skall inte förväxlas med

Klagomuren.

I den här tråden skall ni erkänna vad just NI klagar på, men som ni själva gör när ingen ser er. (Eller när folk ser er)

1) Jag hatar när folk ligger och slickar mig i baken när jag kör bil.

Men det gör jag själv när jag har någ seg jäkel framför mig! >_>

2) Jag hatar folk klagar på hur jag gör saker när jag jobbar!

Men jag brukar själv alltid klaga på hur folk gör saker på arbetet, för givetvis är mitt sätt det ända rätta... :)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra tråd. :shifty:

Jag ogillar när folk(exempelvis i klassen) "avbryter" någon annan och tar över hela diskussionen/börjar prata om något annat. Men grejen är att det oftast är jag som är den personen. :mf_doof:

Jag hånar folk som försover sig/glömmer bort prov/skolkar. Fast jag gör det själv en hel del nu för tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hatar folk som inte kommer till skolan när de behövs som tusan i ett grupparbete, men själv har jag inget emot att ta en 'sovmorgon' lite då och då och såsa i sängen hela dagen.

Jag hatar också personer som tränger sig och håller på när de ska kliva på bussen för att de vill få en bra plats. Själv gör jag exakt samma sak. Min plats på bussen får ingen annan ta, och så är det. Försöker alltid stå längst fram i kön så jag har störst chans att få den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för att du påminde mig, felshoe.

"På den tiden jag åkte buss" (hela mitt liv fram tills september förra året) störde jag mig något alldeles vansinnigt mycket på folk som pratar jättehögt med den de sitter bredvid. Men jag har verkligen ALLTID gjort samma sak själv, haha.

Det ska väl tilläggas att jag pratar högt i alla sammanhang. :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så här sista terminen i gymnasiet är det många som är skoltrötta, och som (inklusive mig) sitter uppe alldeles för länge på nätterna för att sedan vara helt utmattade under lektionerna. Det händer att folk slumrar till under långa genomgångar - själv tycker jag att det är galet roligt att peka och fnissa, filma eller retas med personerna som somnat, men de gånger folk har gjort samma sak på mig har jag blivit grymt irriterad på dem. :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stör mig på folk som nyser väldigt ljudligt och annorlunda. Antingen ett skrarpt achiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii eller ett achaaoooooaaaooaoooaheeaaaoo där de riktigt påpekar för hela världen att de nyser. Men jag måste erkänna att det kan vara väldigt skönt att bara skrika ut sin nysning som ett riktigt stridsvrål, detta sker dock naturligtvis inte bland folk utan när jag är hemma.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hatar alla som spelar CS på min skola. Jag gör det själv. ;/

Jag ogillar när folk som inte kan orbajsa gör det ändå, men jag vet att de gånger jag själv försöker mig på det så failar jag ganska rejält. :)

Hörredu kan du diskutera din sakfråga med mig i resonlig gemenskap...!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Folk som använder, så kallade, internetuttryck i verkligenheten.

Men jag gör det själv hela tiden, dra till med både noob och pwne i verkligheten..

Haha det stämmer faktiskt lite på mig själv men dock är det mer:

Jag hatar när folk säger lol om man t.ex ser en film, lol istället för att då "skratta"

Men jag gör exakt likadant själv :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...