Jump to content

Svensk GTA wiki


VickeX
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 502
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Gtasajten??? Tycker själv det vore najs!

Sajtens gta wiki

swedish gta wiki

swe gta wiki

Börjar spåna vidare, såg att gta wikia hade reklam på sin sida, något vi behöver? Denna sida kostar ju inte presis men det skulle kunna gå till serverkostnaderna för gtasaten? Fast det är i och för sig bättre med en sida utan reklam.

BTW, Kan kanske fixa mer än bara moderering, beror på hurdant humör jag är på men förvänta inte allt för mycket i skrivade av mig, bilder och dyligt går bra.

En till BTW, när man skriver en wiki är det väl användarna som bestämmer vad som ska länkas??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle tänka mig att vi har reklam på den sidan som kobbe sa. Så kan pengarna gå till serverkostnaderna för GTAsajten så slipper hultan lägga ut så mycke av sina egna pengar för att betala för att ha forumet öppet. Vet ju också att det finns donationer nu man kan göra har ju bidragit med 100kr med namnbytet^^. Men skulle vara bra om vi hade lite reklam banner iallafall inge popups menar ja så de kommer upp direkt. Utan som FZ har reklam banners på sidorna etc.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle tänka mig att vi har reklam på den sidan som kobbe sa. Så kan pengarna gå till serverkostnaderna för GTAsajten så slipper hultan lägga ut så mycke av sina egna pengar för att betala för att ha forumet öppet. Vet ju också att det finns donationer nu man kan göra har ju bidragit med 100kr med namnbytet^^. Men skulle vara bra om vi hade lite reklam banner iallafall inge popups menar ja så de kommer upp direkt. Utan som FZ har reklam banners på sidorna etc.

Det är ju en wiki det talas om dvs. ingen reklam.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...