Jump to content

Svensk GTA wiki


VickeX
 Share

Recommended Posts

Det faktum att artikeln blir ganska så stor att skriva tror jag avskräcker de flesta. Ingen orkade helt enkelt börja på den massiva artikeln.

Det är ju inte heller så att arbetet på wikin är nerlagt. Den väntar i nuvarande stund på att flyttas över till GTAsajtens domän (vilket ska ske några veckor efter att det nya forumet kommer upp.) Du får gärna skriva fler artiklar, det finns nästan oändligt att skriva om! Personligen väntar jag på flytten...

Har inte heller sagt att arbetet är nerlagt. Bara att det varit väldigt inaktivt. Kan nog själv tänka mig att skriva ett par artiklar efter flytten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 502
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tittade in på GTASajtens GTA-Wiki idag. :)

Vet att den varit inaktiv ett tag, men tänkte, det är väl ganska lungt, vi har det viktigaste iaf...

Sedan märkte jag att det inte fanns någon artikel om staden "Vice City". Det shockade mig lite. Vice City är ju ett av dem största spelen... 'Till och med' Anywhere City har en artikel. Om det är EN artikel som vi måste skriva innan vi lägger ner arbetet på Wikin fullständigt så borde det väl ändå vara Vice City.

Har inte heller sagt att arbetet är nerlagt. Bara att det varit väldigt inaktivt. Kan nog själv tänka mig att skriva ett par artiklar efter flytten.

Nåja, spelar ingen roll.

I och med att det inte skrivs några artiklar eller att wikin inte är aktiv så har mina typiska arbetsuppgifter försvinnit (kontrollläsa, rätta, fixa divers småfel samt hålla koll på sidan.) jag skriver i regel inte själv några arktiklar men ett och annat undantag har det blivit (tex SA-MP) då jag var väldigt aktiv innom det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag brukar titta in där ca 1 gång/månad men har inte skrivit något på länge, jag väntar på att vi flyttar in under gtasajtens egen domän. Angående Vice City så började jag faktiskt på en VC-artikel men den blev aldrig klar, den finns dock sparad på min laptop. En så omfattande artikel blir egentligen bäst om man först skriver en lite kortare variant och sedan, tillsammans, fyller på efterhand.

Btw. Wikia har infört en hel del nyheter sedan sist. Nu finns bl.a. en hel massa community-funktioner (t.ex. nyhetsbloggar, achievements m.m.), bättre editeringsverktyg, man kan logga in med sitt facebookkonto, och dessutom har de gjort så man kan använda samma användarkonto på alla wikia-wikis.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...