Jump to content

Den finaste komplimangen ni fått?


Saleen
 Share

Recommended Posts

Det enda jag kommer på just nu är att jag i hela mitt liv haft problem med min skolgång, och sexan, sjuan, åttan, nian och nu på första året i gymnasiet i princip på varje utvecklingssamtal och annars också hört lärare alltid tala om att klassen i princip blir bättre när jag är där, att jag är schysst och att jag om jag bara jobbar på förmodligen kommer lyckas bra i livet, väldigt bra. :w000t:

Blir väl lite rörd när jag hör sådant.

Annars kommer jag inte på annat. Än förutom (att jag aldrig haft ett förhållande i verkligheten) då jag kanske, på något sätt, blivit kär i och kärat ner en tjej över internet. Hon har skrivit några dikter till/om/för mig, som rört mitt hjärta.

Förjävligt att hon bor i Australien. :w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Fick trevliga kommentarer på msn idag.!

"alltså, du är så jävla perfekt! blir så glad över hur du är! tusen tack <3" följt av "jag älskar dig! du ställer alltid upp och kommer med kloka ord som gör en så himla peppad och glad! det ska du verkligen ha tusen tack för!!! <3"

Jag är ganska glad iaf. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska hylla någon, men inte bara någon utan Årets Forumit 2008.

Jag hyllar Axel Hammarbäck för att först och främst vara den som man främst kan beskriva som 'världens snällaste människa', eller varför inte 'världens största inspiratör'. Jag menar, hur många har inte blivit inspirerade av denna människa minst en gång? Med ett högt intellekt, humor som varierar så att alla kan skratta minst en gång och komplimanger som passar till alla situationer så kan vi nog konstatera att AngryAxel är en man som är värd att ge några (många) applåder.

Inte nog med det, Axel var även den som faktiskt fick mig att ta tag i mitt fotointresse och ge mig ut för att fota. Utan Axels bilddagbok på vänner listan så hade jag nog aldrig ens tänkt tanken att införskaffa mig en kamera. Han har även hjälpt mig utforska lite mer i mig själv rent artistiskt sett med konstruktiv kritik, som har fått mig att bli en bättre fotograf.

Jag är nog inte ensam om att säga: Tack Axel Hammarbäck - för du är en i miljonen!

(Jag tror det här kallas att rövslicka, men absolut inte menat som så!)

Men bajsa ner dig, jag finner inga ord, det där var bara så... jag vet inte, men det rör om och värmer långt ner i djupet. Jag som lovade mig själv att inte gråta :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Denna fick jag i inbox här på gtasajten

ovina.mpka@yahoo.com

Hello.

My Name is Lovina I come across your profile at www.gtasajten.com and i will like you to email me back to my in box so that i can send you my picture for you to know who i am . i believe we can establish a long lasting relation ship with you.In addition,i will like you to reply me through my private e mail box(lovina.mpka@yahoo.com)This is because i don't know the possibilities of remaining in forum for a long time.Thanks,waiting to hear from you soonest.

Lovina.

:whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fick höra av en stranger att jag hade fina ögon för några dagar sen på tågresan hem vilket var lite kul för jag hade inhalerat lite sköna substanser innan och mina ögon var väll lite nere om man säger så.. oförtjänade komplimanger rocks!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
Jag har tänkt på det där tidigare och banne mig, jag har inga konstigheter i mina fantasier. Vore nästan trevligt att ha bara för skojs skull. :)

Men du måste väl medge att även du hört talas om konstigare saker än en knytnäve i munnen?

Jodå, det har jag väl gjort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...