Jump to content

Den finaste komplimangen ni fått?


Saleen
 Share

Recommended Posts

Agenten säger typ: Jag ska hoppa nu.

Den andre säger: Kan jag få dina cykeldelar? (eftersom han tror att agenten ska hoppa.)

Agenten säger: Ja. (de är oseriösa). Vafan trodde ni att jag skulle göra det?

Den andre säger: Orka förlora en vän bara för delar. (här menar han cykeldelar, som inte är viktigare än vänskapen med agenten.)

Förstår ni? :naughty: Tror att jag tolkade det rätt nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Agenten säger typ: Jag ska hoppa nu.

Den andre säger: Kan jag få dina cykeldelar? (eftersom han tror att agenten ska hoppa.)

Agenten säger: Ja. (de är oseriösa). Vafan trodde ni att jag skulle göra det?

Den andre säger: Orka förlora en vän bara för delar. (här menar han cykeldelar, som inte är viktigare än vänskapen med agenten.)

Förstår ni? :naughty: Tror att jag tolkade det rätt nu.

Frågan är, gjorde kompisen ett smart val?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du borde byta namn till Tikkki eller Tiki. Du var så mycket smartare på den tiden. Man behövde faktiskt inte fylla i vad du menade - man förstod direkt. Ahh, det var tider det.

Nevah byter inte tillbaks vet hur vilket tjat det var att ja skulle byta tillbaks till Agent.47 gjorde det men om ja nu byter tillbaks till Tikki så kommer ni säga byt till Agent47 igen. Så nu får detta namn vara ett bra tag.

Nog med Offtopic som Bebben och Räven förklarade lite bättre. Och han visste att ja va oseriös när ja sa det.

Redigerad av Agent.47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Agenten säger typ: Jag ska hoppa nu.

Den andre säger: Kan jag få dina cykeldelar? (eftersom han tror att agenten ska hoppa.)

Agenten säger: Ja. (de är oseriösa). Vafan trodde ni att jag skulle göra det?

Den andre säger: Orka förlora en vän bara för delar. (här menar han cykeldelar, som inte är viktigare än vänskapen med agenten.)

Förstår ni? :naughty: Tror att jag tolkade det rätt nu.

Gosh, äntligen förstår jag!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nevah byter inte tillbaks vet hur vilket tjat det var att ja skulle byta tillbaks till Agent.47 gjorde det men om ja nu byter tillbaks till Tikki så kommer ni säga byt till Agent47 igen. Så nu får detta namn vara ett bra tag.

Någ vet Offtopic som Bebben och Räven förklarade lite bättre. Och han visste att ja va oseriös när ja sa det.

:s

Och jag.....TROOOR jag förstår, men hur kan det vara en komplimang? D:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 4 months later...

Haha, långt ifrån den finaste, men en ganska kul kom alldeles nyss. Jobbar ju i pastavagnen atm och efter att en familj storbeställt mat så åt de lugnt upp allt. Jag märkte inte ens att de åt vid sidan om. Sedan hör jag hur ett barn säger något vid "luckan". Går dit och så är det fadern i familjen som lyft upp det lilla barnet som säger "Det var mycket godare än McDonalds" med ett stort leende på läpparna. Sådant blir man glad av!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, långt ifrån den finaste, men en ganska kul kom alldeles nyss. Jobbar ju i pastavagnen atm och efter att en familj storbeställt mat så åt de lugnt upp allt. Jag märkte inte ens att de åt vid sidan om. Sedan hör jag hur ett barn säger något vid "luckan". Går dit och så är det fadern i familjen som lyft upp det lilla barnet som säger "Det var mycket godare än McDonalds" med ett stort leende på läpparna. Sådant blir man glad av!

Hey, vad kul :)

Lagar du maten själv?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...