Jump to content

DreamHack Summer 2009


Siana
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 352
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Då ser man skolavslutningen som en extra dag på lovet! Så länge du inte ska vara med i någon avslutningskabaré eller liknande så är där väl inga större anledningar att komma dit? Eller det kanske bara är jag som är tråkig och arrogant...

Jag som alltid känt att skolavslutningen har varit en ganska stor grej. Dagen då man säger 'hejdå' till vissa personer som man vanligtvis inte umgås med och man vet att det kommer ta ett bra tag innan man träffar dom igen. Men det är bara vad jag tycker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Skrivet (redigerad)

Bump!

Börjar närma sig nu!

Jag kom på att jag blev intervjuad på DH och att jag fick ett litet papper med deras hemsida. Grävde upp det och gick in. De har redigerat filmen nu, den finns på YT i två delar. Här är del 1:

http://www.youtube.com/watch?v=FYmHC-G58KI

Filmen är väl sådär, den kan ge en lite DH-sug om inte annat. Det var trist att se att intervjun på ca 10min med mig blev nerklippt till cirka 3 sekunder, men hey. Jag finns på 6:34. :)

Gillar att jag säger "Som bä.. som max!" :confused:

Edit:

Ooh, hittade även filmen som några i min parallellklass gjorde. Det är synd att de stängde av kameran precis i slutet i del 2, jag kom och dansade med min dator framför kameran då!

Del 1:

http://www.youtube.com/watch?v=Z6HTppiEuqU

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Meeep, gief DH!... Taggad som fan men fan 2½ månad kvar ju... så jäffla segt :confused:

Funderar vad man kan ta med sig för stol, då jag inte har hört så bra saker om dom som finns där. Skulle vara najs att ta med denna:

Men jag tror nästan det blir lite klumpigt med en sån? eller hur mycket utrymme har man egentligen? ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Meeep, gief DH!... Taggad som fan men fan 2½ månad kvar ju... så jäffla segt :confused:

Funderar vad man kan ta med sig för stol, då jag inte har hört så bra saker om dom som finns där. Skulle vara najs att ta med denna:

Men jag tror nästan det blir lite klumpigt med en sån? eller hur mycket utrymme har man egentligen? ^^

Ojdå, här va vi pr0, själv nöjer man sig med en kudde på deras stolar. Och utrymmet är... Begränsat.

Redigerad av VenoM
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Det är ju en av de större anledningarna till varför jag åker dit, hur kommer det sig att du kom och tänka på det nu?

För med IPRED i full rulle har mitt nerladdande hemma minskat rätt mycket, iaf torrents. Så man borde ju kunna låta uTorrent rulla på ganska hårt under DH, då alla sitter och fumlar på samma nätverk.

Giz, förklara! :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...